Vizualna poezija u dodatnoj nastavi engleskog jezika

Jedan od izazova nastave na daljinu jest rad s nadarenim učenicima. U Osnovnoj školi Vladimir Nazor u Čepinu nastava engleskog jezika posebno je motivirajuća određenom broju učenika osmih razreda tek ako nadilazi redoviti program i planirane nastavne sadržaje. Iz toga razloga daroviti učenici u nastavi na dalju često dobiju na odabir složeniju verziju nekoga zadatka ili novi dodatni zadatak koji bi potaknuo njihovu znatiželju i kreativnost.  

Jedan od takvih zadataka bio je napisati vizualnu pjesmu na engleskom jeziku. Učenici su dobili upute i primjere te kratak film s pojašnjenjem pojma vizualne umjetnosti, odnosno vizualne poezije. Zadano je bilo izraziti se o tome kako je jednom četrnaestogodišnjaku  biti izoliran od većine ljudi i događaja u svakodnevnom životu. Alati za izradu pjesme nisu bili zadani, ali su bili predloženi. Pisanje poezije jedna je od složenijih jezičnih djelatnosti i uključuje brojne jezične funkcije među kojima su najistaknutije poetska i emotivna. Stoga je ovaj zadatak predstavljao učenicima izazov na više razina – jezičnoj, emotivnoj, grafičkoj i digitalnoj. Jedan od reprezentativnih radova izradila je učenica 8b razreda. Koristeći se Wordom, Power Pointom te alatom za savijanje teksta koji se zove TroyGram, oblikovala je svoju pjesmu kao zaštitnu masku za lice.

Priloženi dokumenti