Riječ je o međupredmetnom i međuškolskom projektu koji na zanimljiv i poticajan način povezuje baštinu, more i suvremeni izraz kroz tri različite likovne i digitalne radionice.
Sve aktivnosti odvijale su se u prostoru novootvorenog Centra za mlade Dino Škrapić, koji je ovom prigodom postao mjesto susreta, stvaranja i razmjene ideja među darovitim učenicima i njihovim mentorima.
Učenici su bili podijeljeni u tri ciklusa rada:
- keramičarska radionica, pod vodstvom učiteljice Arijane Dobrila Barbaro, potaknula je učenike da kroz dodir s glinom izraze svoju kreativnost. Modelirali su ribe u obliku glagoljskih slova ili glagoljična slova u kombinaciji s morskim motivima. Nastali su zanimljivi reljefi i skulpture koje povezuju drevno pismo s bogatstvom morske simbolike, a koje će uskoro krasiti školske i gradske izložbene prostore.
- radionica dizajna plakata, koju je vodila učiteljica Helena Mrkonja Balisteri, omogućila je učenicima da kroz kreativno promišljanje, likovni izraz i suvremene tehnike oblikovanja osmisle vizualna rješenja za plakat izložbe. Korištene su tehnike kolaža i digitalne obrade, a učenici su istraživali kompoziciju, tipografiju i simboliku, vješto spajajući tradicionalne i moderne izražajne elemente.
- u digitalnoj radionici s učiteljem Tonijem Žufićem, učenici su se okušali u izradi Viber stickera – malih ilustriranih naljepnica s glagoljičnim slovima nadahnutima morskim svijetom. Na taj je način tradicionalno pismo dobilo suvremenu i funkcionalnu primjenu u digitalnoj komunikaciji, što je posebno motiviralo učenike koji se svakodnevno koriste tim medijem.

Ova trodijelna radionica nije samo omogućila učenicima da razvijaju vlastiti likovni izraz, već ih je potaknula i na međusobnu suradnju, interdisciplinarno razmišljanje te povezivanje dizajna, modeliranja keramikom i digitalnih znanja.
Kombinacija tradicionalnih i suvremenih tehnika omogućila je učenicima da otkriju kako se nasljeđe može oživjeti i reinterpretirati kroz kreativne forme prilagođene današnjem vremenu.
Projekt “More piše glagoljicom” pokazao je koliko baština može biti poticajna i živa kada se učenicima pristupi na kreativan i suvremen način.
Novootvoreni Centar Dino Škrapić potvrdio se kao inspirativno mjesto susreta, stvaranja i razvoja mladih potencijala, a suradnja između rovinjskih škola kao model uspješnog povezivanja znanja, talenata i zajedničkih vrijednosti.
