Večer je započela radionicom “Tai Chija” za roditelje i djecu koju je omogućio Konfucijev institut Sveučilišta u Zagrebu. Sudionici su kroz ovu tradicionalnu kinesku vještinu naučili kako se tijelo i um mogu dovesti u ravnotežu pokretom i disanjem.
Na kulinarskoj radionici “Čari kineske kuhinje”, koja je također organizirana u suradnji s Konfucijevim institutom, članovi Vijeća roditelja imali su priliku otkriti okuse i tehnike pripreme autentičnih kineskih jela.
Učiteljice Marija Brekalo i Vida Brezak vodile su dvije radionice “Svjesne prisutnosti” na kojima su se učenici i njihovi roditelji upoznali s tehnikama svjesne prisutnosti koje pomažu umiriti se, sabrati svoje misli i reagirati svjesnije u stresnim i izazovnim situacijama života.
U kreativnom dijelu večeri roditelji i učenici istraživali su svijet boja i oblika.
Na radionici “Hapa zome” učiteljica Ivana Dvernay Cimić pokazala je kako se motivi prirode mogu prenijeti na tkaninu, a u „Otisku Gupčeve lipe“ s učiteljicom Tanjom Cvetko nastajali su prekrasni linorezi nadahnuti prepoznatljivim školskim simbolom.

Glazbene trenutke zajedništva donijele su učiteljice Sara Botunac i Iva Pendeš, pretvarajući zvuk u osjećaj povezanosti i veselja. Školske knjižničarke Mirna Krajačić i Marta Keča pokazale su kako i riječi mogu iscjeljivati kroz radionicu „Blackout u boji“, gdje su učenici i njihovi roditelji stvarali poeziju iz postojećih tekstova.
Roditelji učenika s teškoćama osnažili su se na radionici “Čaj s logopedinjom”, koju je vodila logopedinja škole Barbara Klarić Kolić. Socijalna pedagoginja Ivona Vrekalić otvorila je važno pitanje komunikacije između roditelja i djece u radionici „(Ne)moć komunikacije – gradimo li mostove ili zidove“, potaknuvši iskrene razgovore i međusobno razumijevanje,
Roditeljima je nove uvide donijela biblioterapijska radionica „Izvan i unutar savršenog kruga“, koju su vodile školska pedagoginja Anja Gunčić i psihologinja Natalia Dujić. Kroz razgovor o pogreškama, otvorenosti i prihvaćanju, sudionici su se podsjetili da su greške prilika za rast – i da savršenstvo ne postoji.

Cijela večer bila je ispunjena smijehom, toplinom i osjećajem povezanosti. Pokazala je koliko su briga o mentalnom zdravlju, razumijevanje i podrška važni – ne samo na Svjetski dan mentalnog zdravlja, nego svakoga dana. Brojni roditelji izrazili su želju da se ovakve aktivnosti nastave i ubuduće, jer su prepoznali koliko ovakvi susreti jačaju zajednicu i međusobno povjerenje.
Zahvaljujući angažmanu učiteljica, stručnog osoblja i roditelja, Večer mentalnog zdravlja u OŠ Matije Gupca, Zagreb još jednom je pokazala koliko zajedništvo može obogatiti život škole i život svakog pojedinca. Pozitivno iskustvo pripreme i realizacije Večeri mentalnog zdravlja motivira za planiranje sličnih aktivnosti tijekom školske godine. Susreti poput ovog pokazuju veliki potencijal za jačanje školske zajednice, poticanje međusobnog povjerenja i otvorene komunikacije u manje formalnom okruženju.