Učenici 4. a i 4. d razreda, zajedno s učiteljicama Majom Babijaš i Dorom Duškom Šestan te u suradnji sa školskom knjižničarkom, sudjelovali su u radionici „Mračna strana videoigara“.
Radionica je održana u školskoj knjižnici, a bila je usmjerena na razumijevanje emocija koje prate igranje videoigara te razvoj samosvijesti, samopouzdanja i međusobnog poštovanja među učenicima.

Radionica je započela razgovorom o videoigrama koje učenici najčešće igraju, o razlozima zbog kojih im se te igre sviđaju te o osjećajima koji se javljaju tijekom igranja. Kroz kratku anketu analizirali su svoje navike igranja i osvijestili da igre mogu izazvati različite emocije od uzbuđenja i zadovoljstva do ljutnje i razočaranja.
Slijedila je didaktičko-edukativna igra za razvoj samopouzdanja „Upoznaj sebe“ kroz koju su učenici otkrivali svoje osobine, sposobnosti i emocije.
Kroz različite zadatke i pitanja učili su prepoznati svoje snage, izražavati misli i osjećaje te razumjeti kako reagiraju u različitim situacijama. Ova je aktivnost pridonijela razvoju njihove samosvijesti i samopouzdanja, što je važno u kontekstu odgovornog pristupa igranju videoigara.

Nakon toga odigrali su igru memory s karticama emocija. Povezujući izraze lica i nazive emocija, raspravljali su o tome kako se osjećaji mogu prepoznati kod sebe i drugih te kako se njima može pravilno upravljati. Kroz zajedničko igranje pokazali su da zabava može biti edukativna, kreativna i ispunjena smijehom.
Uslijedile su dramske igre u kojima su učenici prikazivali različite situacije iz svijeta videoigara. Promišljali su o emocijama koje ih prate kada pobjeđuju, gube ili nailaze na prepreke te učili kako zadržati pozitivno raspoloženje i izbjeći nepotrebnu ljutnju i frustraciju.
Učenici su potom gledali film „Igre izvan ekrana“ koji ih je potaknuo na razgovor o razlikama između virtualnog i stvarnog svijeta. Razmišljali su o važnosti druženja, komunikacije i suradnje u stvarnom životu te o ravnoteži između vremena provedenog uz ekrane i slobodnog vremena bez tehnologije.

Na kraju radionice osmislili su vlastite društvene igre koje potiču pozitivne emocije, suradnju i zajedništvo.
Radionica „Mračna strana videoigara“ bila je poučna, zanimljiva i poticajna. Učenici su naučili prepoznati i razumjeti svoje emocije te su zaključili da su igre najvrjednije kada donose radost, a ne stres.