prodaja@stozacibrid.com hr@hardtechnique.com vjeko.kovacicek@coolintunit.com info@tehnikhard.net mail@coolintunit.com webmaster@stozacibrid.com admin@hardtechnique.com tehnikhard.net web.stozacibrid.com www.coolintunit.com

Lektira u nastavi na daljinu

Učenici Osnovne škole Ivana Lovrića tijekom travnja 2020. godine obradili su djelo za cjelovito čitanje “Priče iz davnine” Ivane Brlić-Mažuranić na zanimljiv način. Na razini predmetnoga kurikula trebali su ostvariti sljedeće ishode:

  • OŠ HJ B.6.4.Učenik se stvaralački izražava prema vlastitome interesu potaknut različitim iskustvima i doživljajima književnoga teksta
  • IKT A.3.1.Učenik samostalno odabire odgovarajuću digitalnu tehnologiju i proučava nove mogućnosti poznatih programa
  • IKT B.3.1.Učenik samostalno komunicira s poznatim osobama u sigurnome digitalnom okruženju

U mjesecu travnju u kojemu se obilježio i 146. rođendan Ivane Brlić-Mažuranić, učenici šestoga razreda Osnovne škole Ivana Lovrića na zanimljiv su način obradili djelo za cjelovito čitanje Priče iz davnine. Na uvodnom satu učiteljica je upoznala učenike s CARNET-ovim portalom eLektire na kojemu mogu pročitati i poslušati djelo putem poveznice.

Kako bi se što bolje pripremili za čitanje, u virtualnoj učionici su razgovarali o tome što već znaju o Ivaninim bajkama i koje su im poznate, a zatim su pogledali animirane prikaze priča.

Učiteljica je zatim učenicima objasnila zadatke za mjesečni projekt. 

1. zadatak: učenici su trebali istražiti o životu i radu Ivane Brlić-Mažuranić, pogledati videa iz njezinoga obiteljskoga života i emisiju Hrvatski velikani. Tijekom gledanja i slušanja vodili su bilješke u svoju bilježnicu. Zatim su trebali sami odabrati način na koji će predstaviti Ivanu Brlić-Mažuranić. Učenici su mogli izraditi digitalni plakat u alatu Canva, interaktivnu sliku u alatu Thinglink, zvučni zapis u alatu Vocaroo. Poveznice za istraživanje:

U svijetu bajki

eLektire: Sličice iz obiteljskog života

Školski HRT

Ovdje možete vidjeti učenički rad koji predstavlja Ivanu Brlić-Mažuranić. 

2. zadatak: nakon što su pročitali djelo, učenici su dobili zadatak da u jednom od ponuđenih digitalnih alata (Wordwall, Kahoot) osmisle i izrade kviz. Nakon izrade kviza, trebali su poveznicu priložiti na Linoit ploču. U sljedećem koraku, trebali su odabrati jedan kviz, odigrati ga i komentirati prema rubrici za vrednovanje.

Primjeri učeničkih kvizova.