Od sličice do pričice

Kao i svi profesori, tako je i profesorica fizike iz Gimnazije A. G. Matoša, Đakovo razmišljala o učenicima i na ljetovanju. Snimila je par fotografija i osmislila projekt “Od sličice do pričice”. Cilj projekta bio je razvoj prirodoznanstvene pismenosti i razvijanje suradničkih vještina.

Na početku nastavne godine podijelila je 14 fotografija na akademskoj mreži Yammer s učenicima 3. a razreda škole.

  1. fotografija: Na putu kroz Pelješac do trajektne luke
  2. fotografija – Pristanak trajekta u trajektnoj luci Orebić
  3. fotografija – Pogled iz trajekta na Korčulu
  4. fotografija – Pogled iz trajekta na vjetrenjače
  5. fotografija – Uživanje u hladu borova
  6. fotografija – Promatranje morskih valova
  7. fotografija – Uživanje u daskanju
  8. fotografija – Opuštanje (ribolov)
  9. fotografija – Galeb u potrazi za plijenom
  10. fotografija – Ulazak jedrilice u Marinu
  11. fotografija – Ljepote Korčule
  12. fotografija – Škola u Veloj Luci
  13. fotografija – Zalazak Sunca
  14. fotografija – Izlazak iz trajekta i povratak kući.

Svaki učenik dobio je fotografiju pomoću koje je krenuo u rješavanje zadanog problema objašnjavajući pojavu u prirodi. Primjenjujući fizičke koncepte i zakone, fizičke veličine i načela, svaka fotografija dobila je svoju pričicu. Dvoje učenika bilo je zaduženo od svih pričica složiti jednu fizikalnu priču i napraviti digitalni plakat. Učenici su međusobno surađivali jer je svaka sljedeća pričica morala pratiti prethodnu. Rok za izvršenje projektnog zadatka bio je 21 dan. Ovakvim načinom rada profesorica je potaknula učenike na ponavljanje stečenog znanja, istraživanje novih pojava te razvijanje kreativnosti i suradničkih vještina. Na poveznicama možete pročitati fizikalnu priču i pogledati digitalni plakat.