istraživačko učenje
Učenje matematike uz istraživački rad u realnom kontekstu

Učenje matematike uz istraživački rad u realnom kontekstu

Jednostavan zadatak iz matematike omogućio je učenicima generaliziranje i proširivanje znanja matematike izvan učionice gdje su učenici dobili prilike kakve nemaju u radu u učioničkoj nastavi: samostalnost, sposobnost i kreativnost te primjenjivost na realni kontekst što je i svrha učenja u još uvijek živućoj sintagmi škole za život.

Čitamo, istražujemo i učimo u knjižnici

Čitamo, istražujemo i učimo u knjižnici

U knjižnici Osnovoj školi Bartola Kašića u Vinkovcima održana je još jedna radionica s učenicima 3. b razreda, u okviru projekta “Naša mala knjižnica”, pod mentorstvom knjižničarke u suradnji s učiteljicom Zvjezdanom.

Progovorimo bengalski i manipurski

Progovorimo bengalski i manipurski

Međunarodni dan materinskoga jezika i Mjesec hrvatskoga jezika povod su pokretanju međunarodnog projekta “Govori materinskim jezikom” u kojem sudjeluju učenici i nastavnici iz Hrvatske i Bangladeša. Projektna ideja pokazala se izvrsnom za istraživačko učenje, učenje djelovanjem i učenje temeljenom na iskustvu, ali i za ovladavanje ključnim kompetencijama važnim za život u 21. stoljeću.

Eko Božić u Srednoj školi Novska

Eko Božić u Srednoj školi Novska

Školski projekt učenika Srednje škole Novska pod nazivom “Reci: eko!” nastavlja tradiciju obilježavanja Božića u školi na temu recikliranja i dijeljenja primjera dobre prakse. Već tradicionalno, početkom prosinca, hodnici Srednje škole Novska odišu božićnim ugođajem.

Potičemo razvoj vještina 21. stoljeća

Potičemo razvoj vještina 21. stoljeća

Učenici Srednje škole Ban Josip Jelačić iz Zaprešića odlučili su se poigrati svojim starim legićima. Razmišljali smo o tome kako iskoristiti LEGO kocke u slaganju određenih geometrijskih oblika – kruga i kružnice, parabole, elipse, hiperbole. Došli smo na ideju te oblike potražiti u svojoj okolini. Čak je i pronalazak dovoljne količine LEGO kocki bio izazov. Vođe grupa morali su organizirati zadatke i kontaktirati medije i lokalne škole. Rad na ovakvom projektu podrazumijeva interdisciplinarni pristup.

Projektnom metodom potičemo istraživačko učenje

Projektnom metodom potičemo istraživačko učenje

Učenici polaznici fakultativne nastave iz engleskog jezika 1. a razreda opće gimnazije te maturanti svih četverogodišnjih usmjerenja Srednje škole Ban Josip Jelačić, postavili su si pitanje Zašto se u Americi slavi Halloween? te su podijeljeni u grupe istraživali povijest, tradiciju, običaje i hranu vezane uz taj dan.