Prijavite se na CARNET-ovo natjecanje “Uho, grlo, DOS” i osvojite kotizaciju za CARNET-ovu konferenciju za korisnike – CUC 2024.
Prijavite se na CARNET-ovo natjecanje “Uho, grlo, DOS” i osvojite kotizaciju za CARNET-ovu konferenciju za korisnike – CUC 2024.
Posljednjih nekoliko godina Staroslavenski institut povodom Dana glagoljice i glagoljaštva priprema i nastavne materijale koji se mogu iskoristiti u nastavi ili u radu glagoljaških skupina.
Korištenje mobitela tijekom nastave ubuduće će biti dopušteno isključivo u obrazovne svrhe te uz izričit pristanak profesora.
Nakon 10 uspješnih godina Filmske naSTAVe u ‘Tuškancu’ uz pregršt odličnih filmskih naslova i još boljih analiza filmova, 11. izdanje Filmske naSTAVe privremeno seli u zagrebačko kino Kinoteka. Zimski ciklus 11. Filmske naSTAVe održat će se tijekom zimskih praznika: od 19. do 23. veljače, od 10 do 14 sati.
Jeste li i vi među onim roditeljima koji redovito, svaki dan poslije škole na postavljeno pitanje „I, što je bilo danas u školi?“ dobijete isti odgovor „Dobro“ ili „U redu“ a da zapravo time niste saznali ništa o tome što se u školi zbivalo te ste zbog toga pomalo frustrirani?
U Gimnaziji A. G. Matoša Đakovo, profesorica fizike provela je anketu među učenicima prvih razreda. Cilj ovog anketnog upitnika bio je ispitati učenike o važnosti istraživačke nastave u daljnjem obrazovanju.
Učenici trećeg razreda Gimnazije A. G. Matoša u Đakovu istražili su jednostavnim priborom protjecanje fluida.
U mjesecu rujnu platforma Filmska naSTAVa bit će bogatija za čak sedam novih filmskih naslova. Filmska naSTAVa@online interaktivna je platforma namijenjena osnovnoškolskim i srednjoškolskim učenicima i profesorima te je potpuno besplatna za korištenje. Platforma se može koristiti u školskoj učionici, ali i u online nastavi.
Ministarstvo znanosti i obrazovanja objavilo je poziv za pomoćnike u nastavi i stručne komunikacijske posrednike učenicima s teškoćama u razvoju u osnovnim i srednjoškolskim odgojno-obrazovnim ustanovama.
Agencija UN-a za obrazovanje, znanost i kulturu (UNESCO) upozorila je u svom izvješću da pretjerano oslanjanje na tehnologiju u obrazovanju može biti neproduktivno ili čak štetno ako ometa stjecanje osnovnih vještina poput čitanja.