Učiteljica 2. razreda Osnovne škole Ivan Filipović iz Osijeka otkrila je platformu Wakelet na početku nastave na daljinu i pružila platformi značajno mjestu u poučavanju.
Učiteljica 2. razreda Osnovne škole Ivan Filipović iz Osijeka otkrila je platformu Wakelet na početku nastave na daljinu i pružila platformi značajno mjestu u poučavanju.
GLOBE program razvio je nekoliko “pametnih” aplikacija koje će učenicima približiti znanost i znanstvena istraživanja. Uz ove aplikacije koje se predstavljaju, učenici Osnovne škole Ivan Filipović i Osnovne škole Antun Mihanović iz Osijeka, postaju produžena ruka znanstvenika u svakom kutku našeg planeta.
Učenici Osnovne škole Dinka Šimunovića Hrvace tijekom nastave povijesti na daljinu prikupljanju radove za koje će dobiti ocjene. Kontinuiranim radom na različitim zadatcima stječu različite vještine i znanja, uče istraživati, primjenjivati znanje, upotrebljavati različite digitalne alate i pokazuju svoju kreativnost, a i ozbiljan pristup radu.
Učenici petih razreda Osnovne škole Dinka Šimunovića Hrvace ostali su nemalo iznenađeni kad su kao glavni “alat” i motiv školske godine 2018./2019. u nastavi povijesti dobili KAMEN. Tijekom godine kroz redovnu, terensku i izvanučioničnu nastavu, učenici su izrađivali različite predmete, natpise, igre i posjetili razna mjesta poput muzeja i arheološkog nalazišta, a kao središnja je tema uvijek bio kamen.
“Kažu da motivacija ne traje dugo. Pa, ne traje ni kupanje, zato ga i preporučujemo svakodnevno.” (Zig Ziglar)
Ministarstvo znanosti i obrazovanja otvorilo je u četvrtak, 1. lipnja 2017. godine, javno savjetovanje o Nacrtu Pravilnika o pomoćnicima u nastavi i stručnim komunikacijskim posrednicima. Rok za zaprimanje komentara zainteresirane javnosti je u subotu, 1. srpnja 2017. godine.
Projekt Panda inovativni je projekt edukativnog karaktera koji u sinergiji civilnog, javnog i privatnog sektora, predlaže aktivnosti i metode rada s darovitom djecom polaznicima od 1. do 4. razreda osnovne škole. Projekt se metodološki oslanja na istraživačku i projektnu nastavu, koja obuhvaća aktualne teme i izazove svijeta u kojemu živimo: bioraznolikost, održivi razvoj, energiju te zaštitu okoliša i prirode.
Od 22. do 24. veljače 2017. godine, održat će se drugo izdanje Međunarodnog filmskog festivala za djecu KinoKino, u suradnji s Hrvatskim audiovizualnim centrom, a donosi radionički program metodike nastave kratkometražnog filma za učitelje i profesore u osnovnim i srednjim školama. Svi se zainteresirani mogu prijaviti do petka, 17. veljače 2017. godine. Obrazac za prijavu i sve dodatne informacije dostupni su na mrežnim stranicama Hrvatskog audiovizualnog centra.
„Reci mi i ja ću zaboraviti. Poduči me i ja ću se sjetiti. Uključi me u rad i ja ću naučiti.“ – Benjamin Franklin
U prošlim člancima govorilo se općenito o motivaciji. Uz teorijski opis što pokreće učenike na učenje (interes, različite nagrade i drugo), ponuđeni su neki praktični savjeti kako potaknuti učenika ili dijete na učenje. Ovaj članak ukratko će opisati različite motivacijske tehnike koje se mogu koristiti u svim stadijima nastavnog procesa.
Zdravi stil života od neprocjenjive je važnosti upravo u ovom životnom razdoblju. Dječji organizam intenzivno raste i razvija se, a to je praćeno naglim intelektualni i emocionalni napretkom. Kako bi dijete u svakom od tih područja moglo ostvariti svoj maksimalni potencijal, životni uvjeti djeteta moraju biti najbolji mogući.