Promjene koje se događaju u odgojno-obrazovnom sustavu proizašle su iz stanja koje imamo u sustavu, a podaci o obrazovnoj strukturi pokazuju da su te promjene i reforme u sustavu više nego nužne.
![Novi pristup odgoju i obrazovanju](https://www.skole.hr/wp-content/uploads/2019/12/default-image.jpg)
Promjene koje se događaju u odgojno-obrazovnom sustavu proizašle su iz stanja koje imamo u sustavu, a podaci o obrazovnoj strukturi pokazuju da su te promjene i reforme u sustavu više nego nužne.
Osobni podaci su podaci koji jednoznačno opisuju svojstva, stanja i aktivnosti fizičke osobe. Zakonom o zaštiti osobnih podataka uređena je zaštita osobnih podataka o fizičkim osobama te nadzor nad prikupljanjem, obradom i korištenjem osobnih podataka u Republici Hrvatskoj.
Jeste li maštali o tome da u par sekundi možete primiti povratnu informaciju o ocjeni koju je vaš sin dobio iz usmenog odgovora iz povijesti ili informaciju o tome da se vrijeme individualnih konzultacija kod razrednika promijenilo.
Suvremeni način života sve većem broju roditelja nameće potrebu zbrinjavanja djeteta mlađe školske dobi koje nakon redovne nastave odlazi kući i bez nadzora provodi vrijeme do dolaska roditelja. Samostalan boravak kod kuće često izlaže dijete mnogim opasnostima, a strah i briga roditelja za dijete tijekom radnog dana nameću potrebu za organiziranom brigom o djetetu.
Tehniku konceptualnog mapiranja razvio je Joseph D. Novak i njegov tim na sveučilištu Cornell 70-ih godina prošlog stoljeća. Novakov rad se bazirao na kognitivnim teorijama Davida Ausubela (teorija asimilacije), koji je naglašavao važnost predznanja kao mogućnost da se uče novi pojmovi. Česta je usporedba konceptualnih mapa sa umnim mapama.
Intervju s psihologinjom Marijom Krmek iz Poliklinike za zaštitu djece grada Zagreba.
Zadatak učenika je da uče. Učenju ih privlači zanimljivo gradivo, želja za uspjehom, pohvale nastavnika i roditelja, nagrade, strah od nastavnika ili od roditelja, želja za afirmacijom i nastavkom školovanja.
Suvremena je školska knjižnica informacijsko, medijsko i komunikacijsko središte kvalitetne škole koja radi po Hrvatskom nacionalnom obrazovnom standardu.
Korištenje informacijsko-komunikacijskih tehnologija u nastavi sve je prisutnije u našim učionicama. Često puta nastavnici se odlučuju za korištenje prezentacija u nastavi. Međutim, prilikom izrade prezentacija potrebno je poznavati određena pravila izrade kako bi prezentacija publici bila prihvatljiva, čitljiva i zanimljiva.
Postoje djeca čije ponašanje se opisuje kao agresivno. Takva djeca obično nisu omiljena u društvu, kao ni među nastavnicima. To su ona djeca koja predstavljaju problem, ali problem pred kojim odgovorni (roditelji, nastavnici, bliža okolina) vole zažmiriti misleći da će kad otvore oči, netragom nestati. Naravno, to je nemoguće. Sljedećim primjerom i objašnjenjem primjera nastoji se ukazati na bit problema, te dati naglasak na ispreplitanje raznih faktora koji mogu utjecati na rješavanje problema.