prodaja@stozacibrid.com hr@hardtechnique.com vjeko.kovacicek@coolintunit.com info@tehnikhard.net mail@coolintunit.com webmaster@stozacibrid.com admin@hardtechnique.com tehnikhard.net web.stozacibrid.com www.coolintunit.com
nastavnici
Novi pristup odgoju i obrazovanju

Zaštita osobnih podataka

Osobni podaci su podaci koji jednoznačno opisuju svojstva, stanja i aktivnosti fizičke osobe. Zakonom o zaštiti osobnih podataka uređena je zaštita osobnih podataka o fizičkim osobama te nadzor nad prikupljanjem, obradom i korištenjem osobnih podataka u Republici Hrvatskoj.

Novi pristup odgoju i obrazovanju

Rad u produženom boravku

Suvremeni način života sve većem broju roditelja nameće potrebu zbrinjavanja djeteta mlađe školske dobi koje nakon redovne nastave odlazi kući i bez nadzora provodi vrijeme do dolaska roditelja. Samostalan boravak kod kuće često izlaže dijete mnogim opasnostima, a strah i briga roditelja za dijete tijekom radnog dana nameću potrebu za organiziranom brigom o djetetu.

Novi pristup odgoju i obrazovanju

Konceptualne mape u nastavi

Tehniku konceptualnog mapiranja razvio je Joseph D. Novak i njegov tim na sveučilištu Cornell 70-ih godina prošlog stoljeća. Novakov rad se bazirao na kognitivnim teorijama Davida Ausubela (teorija asimilacije), koji je naglašavao važnost predznanja kao mogućnost da se uče novi pojmovi. Česta je usporedba konceptualnih mapa sa umnim mapama.

Novi pristup odgoju i obrazovanju

Savjeti za izradu prezentacije

Korištenje informacijsko-komunikacijskih tehnologija u nastavi sve je prisutnije u našim učionicama. Često puta nastavnici se odlučuju za korištenje prezentacija u nastavi. Međutim, prilikom izrade prezentacija potrebno je poznavati određena pravila izrade kako bi prezentacija publici bila prihvatljiva, čitljiva i zanimljiva.

Novi pristup odgoju i obrazovanju

Teško odgojiva djeca

Postoje djeca čije ponašanje se opisuje kao agresivno. Takva djeca obično nisu omiljena u društvu, kao ni među nastavnicima. To su ona djeca koja predstavljaju problem, ali problem pred kojim odgovorni (roditelji, nastavnici, bliža okolina) vole zažmiriti misleći da će kad otvore oči, netragom nestati. Naravno, to je nemoguće. Sljedećim primjerom i objašnjenjem primjera nastoji se ukazati na bit problema, te dati naglasak na ispreplitanje raznih faktora koji mogu utjecati na rješavanje problema.