“E(uro)SCAPE Room” je međunarodni eTwinning projekt u kojem je Osnovna škola Pavao Belas sudjelovala.

“E(uro)SCAPE Room” je međunarodni eTwinning projekt u kojem je Osnovna škola Pavao Belas sudjelovala.
Od 10. do 12. lipnja 2024. godine u Erasmus akreditiranoj OŠ Jagode Truhelke, Osijek (Hrvatska) provedena je Erasmus grupna mobilnost učenika OŠ dr. Janeza Mencingerja, Bohinjska Bistrica (Slovenija) Erasmus+ projekta slovenske škole “Skupaj zmoremo več” (Zajedno možemo više).
Višegodišnje iskustvo rada u odgojno-obrazovnim ustanovama kao i činjenica da tehnologija i digitalni 2.0 alati mogu poboljšati poučavanje i učenje međusobno se nadopunjuju. Pravilnim i svrsishodnim korištenjem tehnologija i kontinuiranim cjeloživotnim učenjem učitelji stječu iskustva koja im pomažu u osmišljavanju novih aktivnosti koje povećavaju mogućnost poučavanja i učenja ostalih dionika odgojno-obrazovnog sustava.
Učenici 1. razreda OŠ Neorić-Sutina i OŠ kraljice Jelene uključili su se u međunarodni eTwinning projekt “Krila muzike/Wings of music”. Ovim se projektom razvijao estetski odgoj učenika, svijest o očuvanju kulturne baštine te sposobnost življenja u multikulturnom svijetu.
Četiri djelatnika Erasmus akreditirane Osnovne škole Jagode Truhelke iz Osijeka provelo je job shadowing u Escola Secundaria Cacilhas – Tejo u Almadi u Portugalu.
0d 20. do 25. svibnja 2024. u Ateni je održan Erasmus+ tečaj pod nazivom „Supporting Diversity with Intercultural Education in the Classroom“ na kojem su sudjelovale učiteljica engleskog jezika Ljiljana Soldo i učiteljica razredne nastave Martina Velikov iz Osnovne škole Ljudevita Gaja u Zaprešiću.
Stoljetnu tradiciju vađenja i obrade spužvi učenici nižih razreda OŠ Neorić-Sutina upoznali su posjetom Muzeju spužvi i Muzeju ronilaštva na otoku Krapnju.
U sklopu Erasmus+ i eTwinning projekta “Better Together” Osnovna škola Župa dubrovačka, članovi Vijeća učenika, zajedno sa partnerima iz Francuske i Ukrajine obilježili Dana planeta Zemlje.
Provođenje diferencirane nastave je veliki izazov za učitelje. Učitelji se svakodnevno suočavaju s raznim zahtjevima u učionicama, ali i pri samom pripremanju za nastavu nastojeći zadovoljiti potrebe svakog učenika i ostvariti zadane ishode.
Istraživačka grupa projekta “Digitalna tehnologija u obitelji: obrasci ponašanja i učinci na razvoj djece” – projekt D.E.C.I.D.E. organizirala je likovni natječaj za djecu “Moj digitalni svijet” te poziva roditelje i skrbnike te učitelje i nastavnike da na njega prijave radove učenika osnovnih škola.