U glavnom gradu Grčke, Ateni održan je od 13. do 17. svibnja 2024. tečaj pod nazivom „BYO – STEAM – Build Your Own STEM“. Petodnevnu edukaciju prošle su učiteljice Maja Horvatin i Đurđica Patafta iz Osnovne škole Ljudevita Gaja u Zaprešiću.

U glavnom gradu Grčke, Ateni održan je od 13. do 17. svibnja 2024. tečaj pod nazivom „BYO – STEAM – Build Your Own STEM“. Petodnevnu edukaciju prošle su učiteljice Maja Horvatin i Đurđica Patafta iz Osnovne škole Ljudevita Gaja u Zaprešiću.
Dana 24. svibnja 2024. godine, u Zagrebu je održana radionica Teaching, non tellling: Teaching with questions and process level feedback.
U okviru Erasmus+ projekta učitelji OŠ Jurja Dobrile iz Rovinja su tijekom posjeta osnovnoj školi Charles de Foucauld u Brestu, Francuska, stekli uvid u načine i metode rada francuskih kolega, među ostalim i u CLIL metodu.
U sklopu Erasmus akreditacije, profesorica povijesti i filozofije Željka Winkler, iz Srednje škole Ban Josip Jelačić iz Zaprešića, boravila je u periodu od 26. do 30. kolovoza 2023. godine u Norveškoj.
Posljednjih godina, brz ekonomski, društveni, znanstveni i tehnološki razvoj promijenio je naš način života.
Agencija UN-a za obrazovanje, znanost i kulturu (UNESCO) upozorila je u svom izvješću da pretjerano oslanjanje na tehnologiju u obrazovanju može biti neproduktivno ili čak štetno ako ometa stjecanje osnovnih vještina poput čitanja.
U današnjem globaliziranom svijetu, sve više nastavnika suočava se s izazovom poučavanja inojezičnih učenika. Inojezični učenici su oni koji dolaze iz različitih jezičnih i kulturnih sredina, te se njihovim nastavnicima nameću dodatni zadaci kako bi pružili adekvatnu i inkluzivnu obrazovnu podršku.
Webinar pod naslovom Upoznajte e-Škole digitalne sadržaje za lakše pripremanje i poučavanje održat će se 21. studenog 2022. od 15 do 16 i 30 sati.
Tijekom školske godine 2021./2022. učenici IV. a i svih petih razreda Osnovne škole Ivane Brlić-Mažuranić Ogulin te učenici VI. a razreda PŠ Drežnica, sudjelovali su u istraživanju IP-CORONA-2020-12-3798 “Učenje biologije u epidemiološki prilagođenom istraživačkom okruženju” koje je financirala Hrvatska naklada za znanost, a odobrilo Ministarstvo znanosti i obrazovanja.
Život u 21. stoljeću uvodi nas u digitalno društvo u kojem i stari i mladi svakodnevno koriste informacijske i komunikacijske tehnologije (IKT) što im omogućuje pristup širokom spektru informacija. Jesmo li, kao građani 21. stoljeća, spremni prihvatiti mnogobrojne količine dostupnih informacija, znamo li ih vrednovati te kritički odabrati samo one koje su nam korisne i potrebne? Znamo li koristiti IKT svrhovito i namjenski?