Na početku školske godine učenici 2. b, 3. c i 4. b razreda Komercijalne i trgovačke škole Bjelovar imali su priliku sudjelovati u pedagoškim radionicama koje se bave temama suradnje i komunikacije.
Na početku školske godine učenici 2. b, 3. c i 4. b razreda Komercijalne i trgovačke škole Bjelovar imali su priliku sudjelovati u pedagoškim radionicama koje se bave temama suradnje i komunikacije.
Gotovo tri mjeseca ljetnih praznika prošla su u trenu. Djeca su se odmorila, sazrela, promijenila i narasla i spremna su za nove pobjede i uspjehe. Posljednji se dani ljetnih praznika mogu pametno i kvalitetno organizirati i provesti u pripremanju za prvo polugodište.
Glazbeno je obrazovanje uvijek na ponos onima koji su ga prošli, a započinje paralelno s osnovnom školom, u nekim slučajevima čak i prije prvog razreda. Osnovna glazbena škola traje šest godina pa se djecu najčešće upisuje početkom trećeg razreda osnovne škole.
Škola je djetetu drugi dom, tamo provede najveći dio svoga djetinjstva. Prelaskom iz vrtića u školu dijete dolazi u dodir s novom okolinom gdje se treba afirmirati kao član nove zajednice. Kako bi afirmacija prošla što uspješnije bitne su socijalne vještine.
Svaka promjena školske sredine je stresna i pomalo uznemirujuća. Ipak, svakodnevno iskustvo (ali i stručna literatura) pokazuju da učenici najstresnijim i za njih osobno najtjeskobnijim smatraju prelazak iz osnovne u srednju školu.
Ravnatelj Srednje škole Ban Josip jelačić iz Zaprešića, Alan Labus i nastavnica Željka Winkler boravili su u periodu od 21. do 25. travnja 2024. u Belgiji u u sklopu Erasmus+ Akreditacije u području općeg odgoja i obrazovanja.
Što je dokaz nečije visoke inteligencije – uspješno položeni ispiti, dobro plaćen posao ili sposobnost slikanja lijepih slika? Svi mi imamo nekakvu inteligenciju, no kako je definirati i izmjeriti? Svi mi otprilike znamo što je to inteligencija, no ipak ju je teško točno definirati, a još teže izmjeriti. Ni sami psiholozi se među sobom ne slažu.
“Ne želim ići u školu!“ česta je dječja pritužba na koju mnogi gledaju nenaklono – kao na prolazni dječji hir ili znak razmaženosti. Međutim, sve više istraživanja pokazuje da ta pobuna može biti znak straha od škole, odnosno školske fobije.
Učiteljice hrvatskoga jezika u Osnovnoj školi August Šenoa provele su dvotjedni projekt u kojem su sa svojim učenicima petih i osmih razreda obilježile Mjesec hrvatskoga jezika.
Učenici Osnovne škole „Antun i Stjepan Radić“ Gunja imali su jednu zanimljivu aktivnost u sklopu projekta pod nazivom “Čarolija boje – obojimo školu bojama sreće”. Deset nadarenih učenika slikalo je na drvenom umjetničkom stalku – štafelaju.