CARNET-ov Odjel za razvoj koncepata e-učenja započeo je niz intervjua s donosiocima strateških odluka u odgojno-obrazovnom sustavu, a s ciljem ispitivanja stavova i potreba od sustava za analitiku učenja.
CARNET-ov Odjel za razvoj koncepata e-učenja započeo je niz intervjua s donosiocima strateških odluka u odgojno-obrazovnom sustavu, a s ciljem ispitivanja stavova i potreba od sustava za analitiku učenja.
Ako ste ikada sreli dijete u dobi od 3-4 godine primijetili ste da su prave male spužve, uvijek željni novih znanja i iskustava.
Na Dječjem odjelu Knjižnice Silvija Strahimira Kranjčevića organizirana je besplatna pomoć u učenju za osnovnu i srednju školu iz hrvatskog jezika i književnosti.
Što je dokaz nečije visoke inteligencije – uspješno položeni ispiti, dobro plaćen posao ili sposobnost slikanja lijepih slika? Svi mi imamo nekakvu inteligenciju, no kako je definirati i izmjeriti? Svi mi otprilike znamo što je to inteligencija, no ipak ju je teško točno definirati, a još teže izmjeriti. Ni sami psiholozi se među sobom ne slažu.
Učiteljice razredne nastave Fani Vidović i Ivana Sedlar učenike od već od prvog razreda postepeno uvode u proces stjecanja znanja i vještina.
Švicarske škole jedne su od najprestižnijih u svijetu, a brojne učenike privlače jer povezuju teorijsko i praktično znanje u svojim programima, između ostalih i u jezičnim kampovima.
Završno predstavljanje Erasmus plus, KA1 projekta Krea(k)tivnost suvremenog učenja provelo se 6. listopada 2023. godine u Osnovnoj školi Jagode Truhelke.
Nakon sudjelovanja u Erasmus+ edukaciji pod nazivom Learn in Museum, na kojoj je naglasak bio na aktivnom učenju van učionica, profesorica Srednje strukovne škole u Makarskoj Anita Zelić Tomaš stvorila je inovativan resurs za svoje učenike – mrežnu stranicu posvećenu predmetu Povijest hrvatske kulturne baštine.
„Cities as Classrooms: Cross-Curricular Activities in Prague“ naziv je kolegija u Pragu, u sklopu KA1 Erasmus+ projekta „FuturED“ koji pohađaju Martina Galić, profesorica matematike i informatike, Tihana Modrić, profesorica geografije i engleskog jezika, te Tatjana Rađa, profesorica hrvatskog jezika iz OŠ “Bol” – Split.
Agencija UN-a za obrazovanje, znanost i kulturu (UNESCO) upozorila je u svom izvješću da pretjerano oslanjanje na tehnologiju u obrazovanju može biti neproduktivno ili čak štetno ako ometa stjecanje osnovnih vještina poput čitanja.