U srijedu, 28. ožujka 2108. godine, u Osnovnoj školi Dore Pejačević Našice održan je petnaesti po redu dan Škole otvorenih vrata: „Učimo kroz igru“.
U srijedu, 28. ožujka 2108. godine, u Osnovnoj školi Dore Pejačević Našice održan je petnaesti po redu dan Škole otvorenih vrata: „Učimo kroz igru“.
Razmišljate li o završetku online studija nakon nekoliko godina odsustva? U sljedećem članku detaljno ću opisati pet zamki koje biste trebali izbjegavati. Čak i najbolje pripremljeni studenti mogu se u njih uloviti — pogotovo oni koji nemaju iskustva s online nastavom.
Vijeće Europske unije u sastavu za obrazovanje, mlade, kulturu i sport 22. svibnja usvojilo je izmjene Europskog kvalifikacijskog okvira (EQF – European Qualifications Framework) za cjeloživotno učenje. Svrha EQF-a je unapređivanje transparentnosti, komparabilnosti i protočnosti kvalifikacija. EQF je originalno izrađen u 2008. godini kao zajednički okvir s osam generičkih europskih razina učenja i služi kao „prijevodni okvir“ za uspoređivanje nacionalnih kvalifikacijskih sustava.
Koja je definicija refleksije? Refleksija je okosnica suvremenog obrazovanja, rada s učenicima, ali i osvrtanje na sam rad nastavnika. Sama je po sebi vrlo moćna strategija koja činjenice stavlja u jasnu perspektivu i daje mogućnost uvida u realnost današnjeg obrazovanja, ali i načina na koji će se učenici poučavati te proširiti stečeno znanje različitim sadržajima u procesu obrazovanja.
Služba za programe i projekte EU Ministarstva znanosti i obrazovanja održat će informativne radionice za potencijalne prijavitelje u okviru Poziva na dostavu projektnih prijedloga „Unaprjeđenje pismenosti – temelj cjeloživotnog učenja” (Europski socijalni fond – Operativni program „Učinkoviti ljudski potencijali“ 2014. – 2020.).
Gemifikacija je trend koji neće uskoro nestati. Elementi edukacijskih igara koje upotrijebite u nastavi mogu pomoći u stvaranju dinamičnog i interaktivnog okruženja, koje će doprinijeti angažiranosti učenika. Gemikifacija kao trend ima brojne odlike koje bi mogle utjecati na to da ostane popularna dulje vremena.
Zdravi stil života od neprocjenjive je važnosti upravo u ovom životnom razdoblju. Dječji organizam intenzivno raste i razvija se, a to je praćeno naglim intelektualni i emocionalni napretkom. Kako bi dijete u svakom od tih područja moglo ostvariti svoj maksimalni potencijal, životni uvjeti djeteta moraju biti najbolji mogući.
Zvjezdarnica Zagreb za sve osnovnoškolce, koje zanima astronomija i žele svoje slobodno vrijeme tijekom proljetnih praznika upotpuniti znanjem iz astronomije, organizira Proljetnu astronomsku radionicu.
Učenje je cjeloživotni proces. Započinje s prvim udahom izvan majčine utrobe i traje do kraja života. Najintenzivnije razdoblje života zaokupljeno učenjem je od djetinjstva do mladosti kada dijete, a kasnije mladi čovjek pohađa školu i kasnije možda fakultet, odnosno obrazuje se za svoje buduće zanimanje.
Jeste li ikada pohađali radionicu o motivaciji, zapošljivosti, spolnom ponašanju ili ekologiji? Jeste li ikada igdje volontirali? Ako jeste, tada ste i neformalno učili. Biste li voljeli da vam je takav način obrazovanja dostupniji, ali i društveno priznatiji? Onda čitajte dalje. Bavimo se različitim oblicima priznavanja neformalnog obrazovanja u regiji jugoistočne Europe, s naglaskom na mlade ljude.