prodaja@stozacibrid.com hr@hardtechnique.com vjeko.kovacicek@coolintunit.com info@tehnikhard.net mail@coolintunit.com webmaster@stozacibrid.com admin@hardtechnique.com tehnikhard.net web.stozacibrid.com www.coolintunit.com
učitelji
Treba li učenike poticati na (ruko)pisanje?

Treba li učenike poticati na (ruko)pisanje?

Novinski naslov poput „Rukopis izumire – U SAD-u se ne uče pisana slova, a u Hrvatskoj rukopis sve nečitljiviji“ navodi na razmišljanje o tome koliko je rukopis zapravo važan. Pisanje je ljudska vještina koja se razvijala godinama, a naši preci prenosili su je iz generacije u generaciju. Iz toga proizlazi pitanje imaju li ljudi modernog doba pravo marginalizirati tu vještinu i ponašati se prema njoj kao prema sporednoj stvari? Istina je da se danas sve više piše na računalima pomoću tipkovnica ili touchscreen-a, no rukopis je važan.

Treba li učenike poticati na (ruko)pisanje?

Predavanje ”Poteškoće u ponašanju kao posebna obrazovna potreba – kako pomoći nastavnicima da razumiju i podrže učenike kada ponašanje utječe na učenje”

British Council i Agencija za odgoj i obrazovanje pozivaju sve zainteresirane nastavnike i stručne suradnike u redovnom obrazovanju na predavanje Poteškoće u ponašanju kao posebna obrazovna potreba – kako pomoći nastavnicima da razumiju i podrže učenike kada ponašanje utječe na učenje, autorice Marie Delaney.

Treba li učenike poticati na (ruko)pisanje?

Različitosti nas ujedinjuju – stop zadirkivanju i ismijavanju

Šale, zdravi humor i smijanje od srca određenim zgodama zasigurno obogaćuju školske dane. Zdravi humor i dobronamjerne šale znakovi su prijateljske povezanosti i zabave. Svatko je kad tad zadirkivao svoga prijatelja, „bocnuo“ ga nekom šalom, što je bio znak bliskosti, prijateljstva i opuštenosti. No, kada se šala i zadirkivanje pretvore u ismijavanje, to više nije igra. Problem nastaje kada su pojedini učenici neprestano izloženi zadirkivanju i ismijavanju od strane svojih vršnjaka. Istraživanja o ismijavanju pokazuju kako su stotine tisuća učenika svakodnevno izložene ismijavanju od strane svojih vršnjaka (Parker Roerden, 2000).

Treba li učenike poticati na (ruko)pisanje?

Koja je uloga sadržaja u obrnutim učionicama?

U obrnutoj učionici učenici “pohađaju” nastavu izvan učionica, obično u obliku prezentacijskih videa nastavnika ili animiranih dijaprojekcija koje se mogu gledati online, a u sofisticiranijoj izvedbi slijede dijagnostički testovi koji pokazuju napredak svakog učenika u razumijevanju gradiva predstavljenog u sklopu te nastavne jedinice.

Treba li učenike poticati na (ruko)pisanje?

Predstavljen Pravilnik o normi

Postavili smo si četiri cilja, koja su vrlo jasna: povećati dostupnost obrazovanja svim učenicima, osigurati veću kvalitetu obrazovanja, uvesti više reda u obrazovni sustav i racionalnije raspolagati sredstvima proračuna namijenjenim obrazovanju. Sva ta četiri cilja ugrađena  su u Pravilnik o tjednim radnim obvezama učitelja i stručnih suradnika – rekao je prilikom predstavljanja novog Pravilnika, ministar znanosti, obrazovanja i sporta dr. sc. Željko Jovanović.

Treba li učenike poticati na (ruko)pisanje?

Budućnost igara u obrazovanju

Gemifikacija je trend koji neće uskoro nestati. Elementi edukacijskih igara koje upotrijebite u nastavi mogu pomoći u stvaranju dinamičnog i interaktivnog okruženja, koje će doprinijeti angažiranosti učenika. Gemikifacija kao trend ima brojne odlike koje bi mogle utjecati na to da ostane popularna dulje vremena.

Treba li učenike poticati na (ruko)pisanje?

Motivacijske tehnike u razredu

„Reci mi i ja ću zaboraviti. Poduči me i ja ću se sjetiti. Uključi me u rad i ja ću naučiti.“ – Benjamin Franklin
U prošlim člancima govorilo se općenito o motivaciji. Uz teorijski opis što pokreće učenike na učenje (interes, različite nagrade i drugo), ponuđeni su neki praktični savjeti kako potaknuti učenika ili dijete na učenje. Ovaj članak ukratko će opisati različite motivacijske tehnike koje se mogu koristiti u svim stadijima nastavnog procesa.