prodaja@stozacibrid.com hr@hardtechnique.com vjeko.kovacicek@coolintunit.com info@tehnikhard.net mail@coolintunit.com webmaster@stozacibrid.com admin@hardtechnique.com tehnikhard.net web.stozacibrid.com www.coolintunit.com
učitelji
Teorije učenja

Teorije učenja

Teorije učenja tumače kako ljudi uče tj. kako ljudski mozak usvaja nova znanja. Znanstvenici se oko toga ne slažu u potpunosti te su pojedine teorije prihvaćene ili odbačene u nekom razdoblju ili od neke skupine znanstvenika.

Tjedan svemira i međupredmetna integracija

Tjedan svemira i međupredmetna integracija

U tjednu od 4. do 10. listopada tradicionalno se obilježava Tjedan svemira. Ovogodišnja tema je bila “Održivi svemir”. Međupredmetnom integracijom učenici 8. a i 8. b razreda Osnovne škole “Dobriša Cesarić” Osijek obilježili su raznim aktivnostima Tjedan svemira.

Projekt “Glagoljica priča priču”

Projekt “Glagoljica priča priču”

Osnovna škola Mate Balote Buje provodi tijekom godine niz školskih projekata, jedan od njih je i “Glagoljica priča priču”. Projekt je nastao suradnjom učiteljica Nataše Bezić i Barbare Ćaleta Markežić te njihovih učenika, polaznika likovne radionice i glagoljične izvannastavne aktivnosti.

Ljetna inspiracija za jesensku praktičnost: Sokratovi seminari

Ljetna inspiracija za jesensku praktičnost: Sokratovi seminari

Pisali smo o refleksiji kao o jednom o najmoćnijih oružja suvremenog obrazovanja. Refleksija je, podsjećamo, vrlo moćna strategija i komponenta za promjene kojom se postiže zadovoljstvo i smisao onoga što se radi, proučava i reproducira. Refleksija potiče sposobnost učenika, ali i nastavnika za razborito slijeđenje rezultata dobre prosudbe koja na kraju rezultira razumijevanjem sadržaja, konteksta i sebe samoga.

Irska, zeleni otok legendi

Irska, zeleni otok legendi

Irska, zemlja koja nas je oduševila svojom ljepotom, legendama, razvijenom ekološkom svijesti. U ovom članku predstavit ćemo ukratko naše putovanje u Irsku u okviru Erasmus+ projekta.

Kako učenike naučiti da prepoznaju lažne vijesti?

Kako učenike naučiti da prepoznaju lažne vijesti?

Jedna od glavnih digitalnih kompetencija kojoj možemo naučiti današnju djecu jest kako usvojiti kritički stav prilikom čitanja vijesti ili članaka na internetu. Golemi porast svih vrsta informativnih portala i njihovo širenje putem društvenih medija prilično je otežalo uočavanje razlike između vijesti, autorskih članaka ili tek propagandnih informacija.

Oblici e-učenja

Oblici e-učenja

Kako bi se mogli razumjeti oblici e-učenja potrebno je prvo definirati pojam e-učenja. U najširem smislu to je pojam koji označava učenje pomoću informacijsko komunikacijske tehnologije s ciljem unaprjeđenja procesa učenja.