prodaja@stozacibrid.com hr@hardtechnique.com vjeko.kovacicek@coolintunit.com info@tehnikhard.net mail@coolintunit.com webmaster@stozacibrid.com admin@hardtechnique.com tehnikhard.net web.stozacibrid.com www.coolintunit.com

U dobrom ritmu eTwinning projekta “Sigurnim korakom u školu 3”

Učenici 3. a Osnovne škole Split 3 i 4. c Osnovne škole Trstenik zajedno s učiteljicama Sandrom Podrug i Jagodom Čopac i ove školske godine u veselom ritmu koračaju međunarodnim eTwinning projektom “Sigurnim korakom u školu 3” čije su autorice Branka Pastuović i Iva Palčić Strčić.

Ciljevi projekta su osnaživanje učenika i učitelja te razmjena primjera dobre prakse poticanjem razvoja ključnih kompetencija koje se odnose na interaktivno korištenje digitalnih alata i međusobnu suradnju projektnih partnera. Krovna tema je Ritam, a razrađena je u dvomjesečnim temama: “Uhvati ritam”, “U ritmu mira”, “U ritmu odgovornosti”, “U ritmu prirode” i “U ritmu zajednice”. Svi sudionici rad na projektu započeli su tijekom mjeseca rujna. Autorice su zajedno s projektnim partnerima dogovorile aktivnosti, vremenik i načine rada. Uslijedilo je predstavljanje učitelja, razreda i škola.

U sklopu teme “Uhvati ritam” trećaši su obilježili Europski dan jezika izradom prigodnog plakata radeći u skupinama, a četvrtaši su napravili plakat predstavljanjem na različitim jezicima u digitalnom alatu Canva. Zabavno je bilo hvatati ritam pa su u ritmu tjelovježbe igrali različite igre na svježem zraku i u školskoj dvorani. U ritmu crta i boja kreativno su se izražavali i stvarali zanimljive uratke na satovima Likovne kulture. Obilježili su EU Code Week, Dan jabuka i Dane kruha u ritmu kodiranja narodnih poslovica o jabukama i kruhu. Jedan od zajedničkih zadataka bio je otpjevati pjesmu prema svom izboru. Učiteljica Sandra Podrug osmislila je tekst i glazbu pjesme “Sigurnim korakom” koja je trebala biti iznenađenje za projektne partnere. Trećaši su pjevanje popratili tjeloglazbom, izradili vlastite instrumente od otpadnog materijala te muzikograme. Sudjelovali su na videokonferenciji s projektnim partnerima koji su pjesmu s oduševljenjem prihvatili i odlučili da postane himna projekta.

U sklopu teme U ritmu mira obilježen je Dan sjećanja na Vukovar prigodnim likovnim radovima i pisanjem pjesama o Vukovaru. Povodom Međunarodnog dana djeteta naučili su pjevati  pjesmu “Kad bi svi “ Arsena Dedića. Svaki razred otpjevao je odabranu strofu pjesme koja je uklopljena u zajedničku video izvedbu svih projektnih partnera. Uslijedio je još jedan zajednički zadatak. Povodom Međunarodnog dana dječjih prava trećaši su izradili origami golubice mira, pisali na temu “Kuda leti golubica mira” i priču o golubici. Četvrtaši su brali masline u školskom masliniku i uživali na svježem zraku znajući koliku im korist donosi to sveto drvo. Na satu Likovne kulture izrađivali su grataž golubice s maslinovom grančicom i pisali poruke mira i ljubavi projektnim partnerima. Učenički radovi uklopljeni su u zajedničku digitalnu knjigu u alatu Book Creator. Prvo polugodište prošlo je u brzom ritmu, a učenici 3. a i 4. c radosno iščekuju nastavak rada na ovom prekrasnom ritamskom projektu u drugom polugodištu.