Upute i savjeti za online nastavu

U jeku vijesti vezanih uz širenje koronavirusa, stručni suradnici pedagozi pružaju podršku učenicima, roditeljima i nastavnicima u kriznim situacijama , ali u skladu s trenutnim okolnostima i u okvirima odgovornog i mogućeg. Tako je i školska pedagoginja  u Tehničkoj školi i prirodoslovnoj gimnaziji Ruđera Boškovića iz Osijeka pripremila  kratke smjernice za rad učenika u virtualnim učionicama, te se nada kako će ih i kolege u drugim školama moći iskoristiti, imajući na umu kako je zdravlje ključna odrednica kvalitete života svakoga pojedinca, ali i uže i šire društvene zajednice.

Cilj uputa je da princip rada unutar virtualnih učionica bude što više organiziran za svaki predmet i za svaki razred, kako bismo se svi zajedno, a posebice učenici bolje i jednostavnije snalazili. Smjernice „nisu uklesane u kamenu“ nego će se prema naputcima Ministarstva znanosti i obrazovanja vjerojatno još i revidirati.

Navedenim uputama i smjernicama obuhvaćen je učenik pojedinac, koji je dio zajednice, koji ostvaruje svoje potencijale, nosi se sa stresom, ima pravo na rad i školovanje te je sposoban stvarati i pridonositi zajednici.

Tekst sadržava savjete za organizaciju rada, sudjelovanje, ocjenjivanje i vrednovanje, komunikaciju i dio vezan za zdravlje i računalo.