Kako je prema rasporedu sati sat razrednika petkom prvi sat nastavnica je odlučila na Valentinovo obraditi ovu temu s učenicima. Prvo im je prezentirala sve što zna o sv. Valentinu i obilježavanju ovog blagdana, a zatim im pokazala kako napraviti origami srce i pretvoriti ga u čestitku.
Veljača je najromantičniji mjesec u godini zato što se tada slavi sv. Valentin, zaštitnik svih zaljubljenih. Međutim, nije baš sasvim jasno o kojem je Valentinu riječ jer postoji nekoliko različitih legendi. Ali najprihvaćenija je ona o svećeniku koji je potajno sklapao brakove između mladića i djevojaka jer je tadašnji rimski car Klaudije II. smatrao da su samci bolji vojnici od onih sa ženama i obiteljima, pa je mladićima zabranio brak. Car je smatrao da će mladi vjenčani mladići radije ostajati kod kuće nego ići u rat. Valentin je pogubljen u večernjim satima 14. veljače 269. Nad njegovim je grobom u 4. stoljeću izgrađena bazilika.
Prema jednoj legendi bio zatočenik te je prvo ljubavno pismo poslao kćeri svog tamničara u koju je bio zaljubljen. Prije smrti joj se na pismo potpisao s riječima ‘From your Valentine’, što je izraz koji se i danas koristi. Tijekom srednjeg vijeka, u Francuskoj i Engleskoj, vjerovalo se da je 14. veljače početak sezone parenja ptica. Prva sačuvana čestitka za Valentinovo potječe iz 1415. godine.
Osim 14. veljače, Valentinovo se može proslaviti 3. studenoga u čast Valentinu od Viterba, ili 7. siječnja u čast Valentinu od Raetie. A Valentinovo možemo slaviti i 25. srpnja u čast mučenice Valentine. Sveti Valentin je zaštitnik ne samo zaljubljenih, zaručenih i vjenčanih parova, nego također i zaštitnik epileptičara, pčelara, oboljelih kugom te nesvjestice i putovanja.
Nakon prezentacije i razgovora o sv. Valentinu i samom Valentinovu prešli su na drugi dio sata, na radionicu. Učenici su uzeli crveni origami papir dimenzija 15cmx15cm, te su uz pomoć videa napravili origami srce koje su porukom pretvorili u čestitku. Kada su svi završili, učenici su se u razredu međusobno razmijenili za čestitke slučajnim odabirom u e-Dnevniku.
Atmosfera na satu bila je opuštajuća i vesela. Učenici jako vole ovakve radionice, pogotovo petkom ujutro prvi sat. Cilj ove radionice bio je stvaranje pozitivnog ozračja u razredu, a mislim da smo to i postigli.