Virtualna priredba povodom Dana sjećanja na žrtvu Vukovara

Učenici 4. b razreda iz Osnove škole Opuzen s učiteljicom Ivanom Bašić pripremili su virtualnu priredbu povodom Dana sjećanja na žrtvu Vukovara jer se klasična priredba ne može održati zbog provođenja epidemioloških mjera.

Učenici su izradili i osmislili sadržaje kako bi ukrasili panoe te su kroz likovne i literarne radove osvijestili sjećanje na ratna stradanja u Vukovaru. Na satu Hrvatskoga jezika napisali su pjesme o Vukovaru koje možete pročitati u prezentaciji. Učenici su recitirali pjesme o Vukovaru. Prisjetili su se ratnog izvjestitelja Siniše Glavaševića i pročitali njegov tekst Priča o gradu. Na satu Likovne kulture slikali su Vodotoranj, simbol grada Vukovara. Priredbu su završili pjesmom Stoji grad. Virtualna priredba se pripremala u integraciji s nastavom hrvatskog jezika, likovne kulture i glazbene kulture.

Ishodi:

  • OŠ HJ A.4.3. – Učenik čita tekst i prepričava sadržaj teksta služeći se bilješkama.
  • OŠ HJ A.4.4. – Učenik piše tekstove prema jednostavnoj strukturi.
  • OŠ HJ B.4.2. – Učenik čita književni tekst i objašnjava obilježja književnoga teksta.
  • OŠ HJ B.4.4. – Učenik se stvaralački izražava potaknut književnim tekstom, iskustvima i doživljajima.
  • OŠ LK A.4.1. – Učenik likovnim i vizualnim izražavanjem interpretira različite sadržaje
  • OŠ LK B.4.1. – Učenik analizira likovno i vizualno umjetničko djelo povezujući osobni doživljaj, likovni jezik i tematski sadržaj djela.
  • OŠ LK C.4.1. – Učenik objašnjava i u likovnom i vizualnom radu interpretira kako je oblikovanje vizualne okoline povezano s aktivnostima i namjenama koje se u njoj odvijaju.
  • OŠ GK B.4.1. – Sudjeluje u zajedničkoj izvedbi glazbe

Odgojno-obrazovni ciklus (3., 4. i 5. razred Osnovne škole):

uku C.2.4.

  • 4. Emocije
  • Učenik se koristi ugodnim emocijama i raspoloženjima tako da potiču učenje i kontrolira neugodne emocije i raspoloženja tako da ga ne ometaju u učenju.

uku A.2.1.

  • 1. Upravljanje informacijama
  • Uz podršku učitelja ili samostalno traži nove informacije iz različitih izvora i uspješno ih primjenjuje pri rješavanju problema.

uku A.2.2.

  • 2. Primjena strategija učenja i rješavanje problema
  • Učenik primjenjuje strategije učenja i rješava probleme u svim područjima učenja uz praćenje i podršku učitelja.

uku A.2.3.

  • 3. Kreativno mišljenje
  • Učenik se koristi kreativnošću za oblikovanje svojih ideja i pristupa rješavanju problema.

uku B.2.4.

  • 4. Samovrednovanje/samoprocjena
  • Na poticaj učitelja, ali i samostalno, učenik samovrednuje proces učenja i svoje rezultate te procjenjuje ostvareni napredak.

uku C.2.2.

  • 2. Slika o sebi kao učeniku
  • Učenik iskazuje pozitivna i visoka očekivanja i vjeruje u svoj uspjeh u učenju.

Odgojno-obrazovni ishod:

goo A.2.1.

  • Ponaša se u skladu s ljudskim pravima u svakodnevnom životu.

goo A.2.2.

  • Aktivno zastupa ljudska prava.

pod A.2.1.

  • Primjenjuje inovativna i kreativna rješenja.