prodaja@stozacibrid.com hr@hardtechnique.com vjeko.kovacicek@coolintunit.com info@tehnikhard.net mail@coolintunit.com webmaster@stozacibrid.com admin@hardtechnique.com tehnikhard.net web.stozacibrid.com www.coolintunit.com

Cjelogodišnji eTwinning projekt Tajne naših ulica i trgova

Učenici prvoga razreda OŠ Ante Curać – Pinjac iz Žrnova na otoku Korčuli priveli su kraju cjelogodišnji eTwinnig projekt Tajne naših ulica i trgova. Uživali su istražujući ulice i trgove našeg mjesta te obećali da će stečena znanja prenosti na druge na način de će ovoga ljeta biti mali turistički vodiči.

Učenici prvoga razreda Osnovne škole Ante Curać – Pinjac iz Žrnova sudjelovali su u cjelogodišnjem eTwinning projektu Tajne naših ulica i trgova. Iako su cijelu godinu na snazi bile epidemiološke mjere, uz pridržavanje istih organizirali su nekoliko sati izvanučioničke nastave kako bi upoznali ulice i trgove u neposrednoj blizini.
Na samom početku rada na projektu dogovarali su aktivnosti zajedno sa zainteresiranim partnerskim školama putem video konferencije.

Nakon dogovora slijedilo je predstavljanje razreda i škole u Padletu te odrađivanje unaprijed postavljenih zadataka:
– upoznavanje učenika s projektom
– zrada loga projekta u Canvi i izbor logotipa
– odabir ulica koje želimo istražiti
– odabir trgova koje želimo istražiti
– zajednički rad na planu istraživanja
– istraživanje
– predstavljanje radova (u školi, lokalnoj zajednici, na Facebook stranici i TwinSpaceu)

Prilikom obilaska grada Korčule, imali su i stručno vodstvo gospođe Andree Tedeschi, koja je usput organizirala različite kvizove za učenike. Gospođa Tedeschi pričala im je o značajnim osobama po kojima su korčulanske ulice dobile ime, a učenicima je najzanimljiviji dio priče bio onaj o našem poznatom moreplovcu Marku Polu čiju su kuću i vidikovac imali priliku vidjeti.


U razredu su učenici oblikovali trgove od plastelina i ilustrirali ulice i važne građevine koje su imali priliku upoznati.

Radom na projektu ispunili su slijedeće ciljeve:
– poticanje učenike na istraživačko učenje u neposrednom okruženju
– istraživačkim aktivnostima otkrivati značenje hodonima (antroponima, toponima, hidronima i sl.)
– upoznati život i rad znamenitih osoba po kojima su ulice dobile ime
– koristiti IKT u nastavi
– surađivati s partnerskim školama
– učiti kako učiti
– razvijati kod učenika samostalnost
– poticati inicijativu

Učenici su uživali u istraživačkom radu, postali su mali turistički vodiči te će usvojena znanja prenositi na druge. Ovakav način rada omiljen je među učenicima.