prodaja@stozacibrid.com hr@hardtechnique.com vjeko.kovacicek@coolintunit.com info@tehnikhard.net mail@coolintunit.com webmaster@stozacibrid.com admin@hardtechnique.com tehnikhard.net web.stozacibrid.com www.coolintunit.com

eTwinning projekt “Legende našeg zavičaja”

Učenici 1. razreda Osnovne škole Ante Curać Pinjac iz Žrnova finalizirali su cjelogodišnji eTwinning projekt “Legende našeg zavičaja”. Marljivim radom ispunili su sve zadaće projekta i uratke predstavili putem videokonferencije ostalim sudionicima u projektu.

Učenici 1. razreda Osnovne škole Ante Curać – Pinjac iz Žrnova na otoku Korčuli sudjelovali su u cjelogodišnjem eTwinning projektu “Legende našeg zavičaja”. Autorice projekta su učiteljice Anamarija Radovanović i Diana Kunjašić iz Osnovne škole Ante Curać Pinjac iz Žrnova i Sandra Šutalo iz Osnovne škole Braće Radića iz Metkovića. Osnovni cilj projekta bio je istražiti legende zavičaja, upoznati ostale sudionike s istraženim legendama i upoznati legende zavičaja učenika sudionika u projektu. Tijekom cjelogodišnjeg rada, učenici su najprije istraživali legendu. Razgovarali su sa starijim stanovnicima mjesta, odlazili u arhiv i istraživali putem interneta. Zatim su istraženu legendu oslikali i crtežima oblikovali digitalnu slikovnicu koju su predstavili na Twinspaceu. Sadržaj legende međusobno su podijelili po ulogama, osmislili prigodne kostime za obrađenu legendu i dramatizirali. Iako su čitavu školsku godinu na snazi bile epidemiološke mjere, učenici su uratke predstavili online i sačuvali u digitalnom obliku. Učenici 1. razreda odabrali su Legendu o vilama iz Žrnova, učenici 4. razreda istražili su Legendu o Glavatu, a učenici 3. razreda upoznali su se s Legendom o kralju Norinu. Radni postupak sudionika bio je podjeljen na zadatke:

  • prijava za projekt zainteresiranih partnerskih škola
  • dogovor o aktivnostima zainteresiranih partnerskih škola putem videokonferencije
  • predstavljanje razreda i škole u Padletu
  • izrada loga projekta u Canvi
  • prvi zadatak (istražiti fabulu legende) do 1. prosinca 2020. godine
  •  drugi zadatak do 1. ožujka 2021. godine (izraditi s učenicima slikovnicu s ilustracijama i crtežima)
  • treći zadatak do 1. svibnja 2021. godine (istraženo prikazati putem digitalnih alata Book Maker, Book Creator, MyStorybook i sl.)
  • predstavljanje radova (u školi, u lokalnoj zajednici, FB stranici, TwinSpaceu)

Nakon podjele zadataka krenulo je odrađivanje sljedećih aktivnosti:

  1. Izlazak na teren i prikupljanje informacija od starijih stanovnika mjesta, arhiva i sl.
  2. prikazati legendu u obliku slikovnice
  3. Dramatizacija legende (kreiranje kostima, scene, podjela uloga…)
  4. Prikazati legendu putem digitalnih alata
  5. Izraditi plakate, brošure i sl. kako bi zainteresirali širu javnost za upoznavanje sa istraženom legendom
  6. Tiskanje slikovnice

Marljivim cjelogodišnjim radom učenici su ostvarili sve planirane zadatke i na samom kraju predstavili ih svim sudionicima putem videokonferencije. Cjelogodišnja projektna nastava veseli učenike, u njima pobuđuje zanimanje za istraživanjem, druženjem, razgovorom, dijeljenjem informacija i potiče ih na međusobno poštivanje.