Zbog svoje logičke strukture, ali i povezivanja matematičkih zakonitosti sa svakodnevnim životom matematika je u učionici trećeg razreda Osnovne škole Bakar omiljeni predmet među učenicima.
Zbog svoje logičke strukture, ali i povezivanja matematičkih zakonitosti sa svakodnevnim životom matematika je u učionici trećeg razreda Osnovne škole Bakar omiljeni predmet među učenicima.
Deset učenika Tehničke škole Virovitica pod vodstvom prof. matematike Vlatke Hižman-Tržić sudjelovalo je u međunarodnom projektu “Growing with Applied Mathematics Experiences (G.A.M.E.)” zajedno s učenicima iz Moldavije, Grčke, Turske, Španjolske, Rumunjske, Francuske i Osnovne škole Nikole Andrića z Vukovara – ukupno 151 učenik i 10 nastavnika.
U četvrtak, 7. prosinca 2023. u 18 sati, u Osnovnoj školi oca Petra Perice, u Makarskoj, već tradicionalno, održala se Večer matematike.
Učenici sedmog razreda Osnovne škole Središće dobili su jedan zadatak s riječima koji su, prema vlastitom nahođenju, preoblikovali tako da zadatak bude jasniji.
Literarno-matematičkom radionicom AIM: haiku povezuje se nastava Matematike i Hrvatskoga jezika. Učenici samostalno stvaraju haiku pjesmu potaknuti frekventnim riječima uz upotrebu ChatGPT-a i Hrvatskog čestotnog rječnika. Upoznaju se s osnovama kriptografije, razvijaju kombinatoriku i intuiciju, a ujedno promišljaju o dobrobitima AI (umjetne inteligencije).
Učenici sedmog razreda OŠ „Matija Gubec” iz Čeminca, uz mentorstvo učiteljice matematike i fizike Jasmine Alilović, sudjelovali su u školskoj godini 2022./2023. u međunarodnom eTwinning projektu DigiMath-Digital Education in Mathematics.
Je li moguće zabaviti se matematikom? Definitivno je moguće uz matematičku umjetnost. S učenicima sedmog razreda Osnovnoj školi “Bol” – Split pokušali su na zabavan način učiti matematiku: kroz umjetnost i dizajn.
Ponekad se stvari mogu sagledati i iz druge perspektive te privremeno zanemariti postojeća ustaljena pravila i mjere. Visinu kao mjeru udaljenosti može se sagledati različitim mjerenjima, npr. od srednje razine površine mora, od same baze uzvišenja ili od središta Zemlje.
Danas možemo samo pretpostavljati kako su ljudi nekad u davna vremena brojili i kako su nazivali brojeve prije nego što su naučili pisati. U prethistoriji se čovjek u brojanju vjerojatno oslanajao na svoje zapažanje, a neka papuanska plememena još se i danas kod brojenja služe prstima na rukama i na nogama.
Geoploča omogućuje vizualizaciju te je izvrsna pomoć u istraživanju matematičkih koncepata. Geoploče je izumio Caleb Gattegno 1950-ih. Geoploče dolaze u različitim veličinama, ali u osnovi se sve sastoje od niza razmaknutih igala. Razmak i raspored igala može varirati.