I ove godine su učenici OŠ Petrijanec na nastavi Informatike obilježili Dane medijske pismenosti.

I ove godine su učenici OŠ Petrijanec na nastavi Informatike obilježili Dane medijske pismenosti.
U Osnovnoj školi kralja Tomislava u Zagrebu obilježen je Dan medijske pismenosti. Ovogodišnji događaj okupio je učenike i nastavnike kroz nekoliko edukativnih aktivnosti.
Kritička medijska pismenost ne označava pristup koji se protivi medijima, već pristup koji uključuje radoznalost, istraživanje i propitivanje medija. Djeca takav pristup mogu početi vježbati vrlo rano, tako da s drugima istražuju i analiziraju medijske sadržaje, razmišljaju o točnosti medijskih informacija i pouzdanosti njihova izvora.
U Tehničkoj školi Ruđera Boškovića u Vinkovcima provedeno je istraživanje na školskoj razini na temu uporabe umjetne inteligencije u svakodnevnom životu.
U četvrtak, 10. travnja 2025., u Ekonomskoj i birotehničkoj školi Bjelovar održana je timska nastava.
Učenici i nastavnici Gimnazije Karlovac svake se godine pridružuju obilježavanju Dana medijske pismenosti.
Povodom Dana medijske pismenosti, 11. travnja 2025. godine, učenici Ekonomske i birotehničke škole Bjelovar, okupljeni u školskoj filmskoj družini Movie4You pod vodstvom nastavnice Aleksandre Hohnjec, sudjelovali su u cjelodnevnoj edukativnoj aktivnosti u Zagrebu posvećenoj digitalnim tehnologijama i financijama.
U okviru Erasmus+ projekta Media and Information Literacy: Learning to Think Critically (br. pr. 2022-1-HR01-KA220-SCH-000089732), razvijen je digitalni priručnik za nastavnike.
U Osnovnoj školi Župa dubrovačka ovogodišnji Dani medijske pismenosti obilježeni su kroz interaktivnu radionicu posvećenu kritičkom promišljanju medijskih prikaza kultura.
Povodom 8. Dana medijske pismenosti, učenici 6. a razreda OŠ “Antun i Stjepan Radič” Gunja, uz vodstvo školske knjižničarke dr. sc. Anite Tufekčić i nastavnice hrvatskog jezika Tamare Gutić Filipović, uključili su se u promišljenu i osnažujuću aktivnost koja povezuje film, emocije i razgovor o zdravlju mladih.