prodaja@stozacibrid.com hr@hardtechnique.com vjeko.kovacicek@coolintunit.com info@tehnikhard.net mail@coolintunit.com webmaster@stozacibrid.com admin@hardtechnique.com tehnikhard.net web.stozacibrid.com www.coolintunit.com
medijska pismenost
Vježbe medijske pismenosti za rad s učenicima

Vježbe medijske pismenosti za rad s učenicima

Donosimo vam šest jednostavnih vježbi za razvoj medijske pismenosti koje se temelje na analizi mrežnih stranica vaše škole, a namijene su za rad s učenicima. Vježbe koje ćemo vam predstaviti, u tekstu koji slijedi, dio su obrazovnih materijala “Fake ≠ fact: Uvođenje kritičkog vrednovanja izvora u učionice, objavljenih u sklopu 2. Dana medijske pismenosti. 

Vježbe medijske pismenosti za rad s učenicima

Čitateljska pismenost u kontekstu medijske pismenosti

Medijski teoretičar Marshall McLuhan već je šezdesetih godina prošloga stoljeća naglasio da mediji nisu samo (pasivni) prijenosnici poruka. Medij je poruka, rekao je McLuhan, naglašavajući time da medij koji prenosi poruku ujedno postaje dijelom poruke, utječe na njezin smisao, jednako kao što utječe na proces našega razmišljanja tijekom stvaranja te poruke.

Vježbe medijske pismenosti za rad s učenicima

Mediji mogu biti podrška učenju i slobodnim aktivnostima

Informiranje, učenje, povezivanje s drugima i zabava danas se u velikoj mjeri odvijaju putem medija. Roditelji ne moraju biti stručnjaci za sve medijske fenomene koji bi mogli zanimati djecu; medijski odgoj prije svega zahtjeva prisutnost, interes za život djeteta i spremnost za razgovor o različitim temama vezanima za medije – stoji u uvodu Priručnika za roditelje i skrbnike “Djeca i mediji”, koji je izdao finski Nacionalni audiovizualni institut uz financijsku podršku Europske unije, a dostupan je i na engleskom jeziku.