Stalni razvoj digitalne tehnologije koja je postala neodvojivi dio našeg svakodnevnog života iziskuje i stalno razvijanje vještina medijske pismenosti, da bismo znali kako se kritički i odgovorno koristiti digitalnim platformama i aplikacijama.
Popularizacija znanosti u strukovnim školama
Usprkos brojnim izazovima u Srednjoj strukovnoj školi bana Josipa Jelačića, Festival znanosti na temu “Kultura znanosti” nije izostao ni ove godine. Organizator događaja je Sveučilište u Splitu i Organizacijski odbor Festivala znanosti.
Postavite pravila: kada, koliko dugo i kakve sadržaje djeca mogu pratiti u medijima
Regulacija količine, vremena i uvjeta uporabe medijskih sadržaja, kao i same vrste sadržaja koje djeca mogu gledati, može imati značajan utjecaj na to kakve će učinke mediji imati na djecu i adolescente.
Reklame u medijima – Dani medijske pismenosti 2021.
Godina 2021. je godina mnogih dobrih i manje dobrih događanja koja u svakom dijelu zahtijevaju pametan i odmjeren pristup u obrazovanju djece i mladih. Dostupnost različitih informacija, primjerenih i neprimjerenih, u mnogome utječu na njihova razmišljanja postupke. Učenici trebaju naučiti razlikovati informacije i medije koji poruke šalju i ujedno biti osposobljeni procijeniti važnost i točnost informacija.
Vježbe, igre i kvizovi za učenje o dezinformacijama
Edukativna brošura o dezinformacijama sadrži pregled ključnih informacija i koncepata potrebnih za razumijevanje problema dezinformacija, uz niz zanimljivih primjera i 9 vježbi za učenike.
Dani medijske pismenosti u 1. a i 1. b razredu – Izradi svoju animiranu sličicu u Osnvnoj školi Siniše Glavaševića u Vukovaru
U suradnji učiteljice informatike i knjižničarke, u 1. a razredu učiteljica Jasna Panza i 1. b razredu učiteljica Ines Hrenovac, održana je radionica kako izraditi animaciju.
Kako kod djece razvijati kritičku medijsku pismenost
Kritička medijska pismenost ne označava pristup koji se protivi medijima, već pristup koji uključuje radoznalost, istraživanje i propitivanje medija. Djeca takav pristup mogu početi vježbati vrlo rano, tako da s drugima istražuju i analiziraju medijske sadržaje, razmišljaju o točnosti medijskih informacija i pouzdanosti njihova izvora.
75 izjava političara za igru pogađanja i kviz o političkim ideologijama
Dopunjeno izdanje edukativne brošure “Ideološki izazov” sadrži ukupno 75 stvarnih izjava političara uz koje učenici mogu provjeriti znaju li u političkim i medijskim porukama prepoznati određenu ideologiju.
EduMediaTest: novi alat za evaluaciju i razvoj vještina medijske pismenosti
Agencija za elektroničke medije u suradnji s regulatorima i javnim obrazovnim ustanovama iz još šest zemalja Europske unije radi na razvoju interaktivnog digitalnog alata za evaluaciju razine medijske pismenosti učenika srednjih škola i poboljšanje njihova medijskog obrazovanja.
Mediji i moji osjećaji: filmski natječaj u sklopu Dana medijske pismenosti
Cilj filmskog natječaja koji u sklopu Dana medijske pismenosti 2021. organiziraju Agencija za elektroničke medije, UNICEF i Hrvatski filmski savez je potaknuti djecu i mlade da putem filma progovore o utjecaju medija na njihovo mentalno zdravlje.