prodaja@stozacibrid.com hr@hardtechnique.com vjeko.kovacicek@coolintunit.com info@tehnikhard.net mail@coolintunit.com webmaster@stozacibrid.com admin@hardtechnique.com tehnikhard.net web.stozacibrid.com www.coolintunit.com
medijska pismenost
Tri igre istraživanja emocija za najmlađe

Tri igre istraživanja emocija za najmlađe

Ljude su oduvijek zanimale emocije, a znanstvenici i stručnjaci opisali su ih i klasificirali na vrlo različite načine. Međutim ovih se šest emocija može smatrati osnovnima: sreća, iznenađenost, tuga, ljutnja, gađenje i strah. Među ostalim emocijama tu su krivnja, sram, olakšanje, oduševljenje, ljubav i dr. Te različite emocije mogu se osjetiti na različitim mjestima u tijelu, a moguće je osjećati i mnogo emocija istodobno.

Vrste influencera s obzirom na sadržaj koji objavljuju

Vrste influencera s obzirom na sadržaj koji objavljuju

S obzirom na sadržaj koji objavljuju, razlikujemo brojne vrste influencera. Među najpopularnijima mogu se izdvojiti travel influenceri koji svoje pratitelje upoznaju s različitim državama, kulturama i običajima; gameri koji igraju videoigre i svojim pratiteljima daju korisne savjete i trikove kako što uspješnije proći kroz određene videoigre; modni influenceri kojima su odjeća, obuća i modni dodaci ključni sadržaji koje objavljuju na svojim profilima.

Popularizacija znanosti u strukovnim školama

Popularizacija znanosti u strukovnim školama

Usprkos brojnim izazovima u Srednjoj strukovnoj školi bana Josipa Jelačića, Festival znanosti na temu “Kultura znanosti” nije izostao ni ove godine. Organizator događaja je Sveučilište u Splitu i Organizacijski odbor Festivala znanosti.

Reklame u medijima – Dani medijske pismenosti 2021.

Reklame u medijima – Dani medijske pismenosti 2021.

Godina 2021. je godina mnogih dobrih i manje dobrih događanja koja u svakom dijelu zahtijevaju pametan i odmjeren pristup u obrazovanju djece i mladih. Dostupnost različitih informacija, primjerenih i neprimjerenih, u mnogome utječu na njihova razmišljanja postupke. Učenici trebaju naučiti razlikovati informacije i medije koji poruke šalju i ujedno biti osposobljeni procijeniti važnost i točnost informacija.