Koliko vremena dnevno trošimo na medije? Biramo li sami sadržaj koji gledamo ili se jednostavno prepuštamo onome što se nudi? Bojimo li se da netko ne sazna kakve su naše medijske navike?
Koliko vremena dnevno trošimo na medije? Biramo li sami sadržaj koji gledamo ili se jednostavno prepuštamo onome što se nudi? Bojimo li se da netko ne sazna kakve su naše medijske navike?
Ljude su oduvijek zanimale emocije, a znanstvenici i stručnjaci opisali su ih i klasificirali na vrlo različite načine. Međutim ovih se šest emocija može smatrati osnovnima: sreća, iznenađenost, tuga, ljutnja, gađenje i strah. Među ostalim emocijama tu su krivnja, sram, olakšanje, oduševljenje, ljubav i dr. Te različite emocije mogu se osjetiti na različitim mjestima u tijelu, a moguće je osjećati i mnogo emocija istodobno.
S obzirom na sadržaj koji objavljuju, razlikujemo brojne vrste influencera. Među najpopularnijima mogu se izdvojiti travel influenceri koji svoje pratitelje upoznaju s različitim državama, kulturama i običajima; gameri koji igraju videoigre i svojim pratiteljima daju korisne savjete i trikove kako što uspješnije proći kroz određene videoigre; modni influenceri kojima su odjeća, obuća i modni dodaci ključni sadržaji koje objavljuju na svojim profilima.
Udruga Bacači sjenki poziva sve zainteresirane učitelje, profesore, filmske edukatore i profesionalce, kulturne radnike, roditelje na uvodnu edukaciju CinEd metodologije predavanja o filmu i kroz film.
Fake projekt – medijska pismenost i dezinformacije u eTwinningu je projekt u kojemu je sudjelovalo sedam osnovnih i srednjih škola, a bavio se razvijanjem medijske pismenosti sudionika i dezinformacijama.
U suradnji s Veleposlanstvom Finske, Agencija za elektroničke medije i Ured UNICEF-a za Hrvatsku u sklopu 4. Dana medijske pismenosti preveli su i prilagodili finske materijale za razvoj medijske i emocionalne pismenosti djece i mladih “Mediji i emocije”.
Stalni razvoj digitalne tehnologije koja je postala neodvojivi dio našeg svakodnevnog života iziskuje i stalno razvijanje vještina medijske pismenosti, da bismo znali kako se kritički i odgovorno koristiti digitalnim platformama i aplikacijama.
Usprkos brojnim izazovima u Srednjoj strukovnoj školi bana Josipa Jelačića, Festival znanosti na temu “Kultura znanosti” nije izostao ni ove godine. Organizator događaja je Sveučilište u Splitu i Organizacijski odbor Festivala znanosti.
Regulacija količine, vremena i uvjeta uporabe medijskih sadržaja, kao i same vrste sadržaja koje djeca mogu gledati, može imati značajan utjecaj na to kakve će učinke mediji imati na djecu i adolescente.
Godina 2021. je godina mnogih dobrih i manje dobrih događanja koja u svakom dijelu zahtijevaju pametan i odmjeren pristup u obrazovanju djece i mladih. Dostupnost različitih informacija, primjerenih i neprimjerenih, u mnogome utječu na njihova razmišljanja postupke. Učenici trebaju naučiti razlikovati informacije i medije koji poruke šalju i ujedno biti osposobljeni procijeniti važnost i točnost informacija.