samovrednovanje
Sudnica u razredu

Sudnica u razredu

Učenici sedmih razreda Osnovne škole Molve s učiteljicom Hrvatskoga jezika Marijom Halaček održali su “sudnicu u razredu”. Suđeno je liku iz djela “Iz velegradskog podzemlja” Vjenceslava Novaka, Miki.

Razvijanje čitalačkih vještina učenika – formativno vrednovanje kao motivacija

Razvijanje čitalačkih vještina učenika – formativno vrednovanje kao motivacija

Čitanje je iznimno složena, ali vrlo važna vještina koja utječe na cjelokupan razvoj učenika, razvoj njegovih intelektualnih sposobnosti, jezični razvoj i emocionalni. Čitanje ima odgojnu ulogu, obrazovnu, estetsku, ali i mnoge druge uloge. Prilikom razvijanja čitalačkih vještina učenika razredne nastave motivacija za čitanje je iznimno važan čimbenik.

Samovrednovanje i škola (zajednica koja uči)

Samovrednovanje i škola (zajednica koja uči)

Živimo u vremenu izrazito dinamičnog tehnološkog razvoja, posebice u području informacijske tehnologije i pristupa informacijama i znanju. Ove promjene donose potrebu za mijenjanjem pristupa obrazovanju, za organiziranjem fleksibilnijeg, ekonomičnijeg i učinkovitijeg pristupa učenju i poučavanju.

Obrada lektire izradom plakata

Obrada lektire izradom plakata

dodati Terezija Zokić

 

 

Kako obraditi lektirno djelo a da se izbjegne stereotip klasične obrade? Jedan od mogućih odgovora nametnuo se kroz dobre primjere naše nastavne prakse – izradom plakata pomoću plana plakata. Ovaj tekst obuhvaća sljedeće:

– Što je plakat?

– Plakat u nastavi

– Odlike dobro osmišljenog plakata

– Cilj izrade plakata

– Obrada lektire izradom plakata

– Samovrednovanje

– Prezentacija i vrednovanje učeničkih plakata

Obrada lektire izradom plakata

Nastava likovne kulture na daljinu u Osnovnoj školi Marija Bistrica

Pokretanjem nastave na daljinu pred učiteljicom likovne kulture u Osnovne škole Marija Bistrica postavio se izazov kako nastavni proces olakšati tako da ga mogu pratiti i oni učenici koji nisu vješti u primjeni digitalnih alata. U velikom izboru dostupnih alata bilo je potrebno mudro odabrati one koje će biti jednostavni za korištenje te svim učenicima omogućiti da prvenstveno promišljaju o likovnim sadržajima, a ne o tehničkim zahtjevima nastave.

 

Obrada lektire izradom plakata

Glagoljica, pismo koje ne damo zaboravu

Na nastavi Hrvatskoga jezika do prvog razreda srednje škole učenici su često i na različite načine učili o glagoljici. I ovaj susret s glagoljicom naglašava njenu ulogu u razvoju kulturnog i nacionalnog identiteta uopće.

 

Obrada lektire izradom plakata

Elementi formativnog praćenja (2.dio)

U prethodnom članku detaljno sam opisao neke od elemenata formativnog praćenja. Ovaj put želim osvježiti druge elemente koji su dio formativnog praćenja: povratna informacija, dokazi i pitanja za potporu učenju. Svaki će od njih biti ukratko opisan i podržan primjerima iz moje vlastite prakse. 

Obrada lektire izradom plakata

Elementi formativnog praćenja (prvi dio)

Formativno praćenje razumijemo kao promijenjeni oblik poučavanja i učenja. Načela formativnog praćenja ne razlikuju se od predmeta do predmeta, ali dokazano djeluju u svim područjima poučavanja i učenja.

Obrada lektire izradom plakata

Formativno praćenje u sportskoj dvorani

U tekstu su prikazane različite mogućnosti održavanja nastave, od rada u učionici do sportske dvorane. Pokazani su različiti suvremeni pristupi nastavi, s naglaskom na formativno praćenje.