prodaja@stozacibrid.com hr@hardtechnique.com vjeko.kovacicek@coolintunit.com info@tehnikhard.net mail@coolintunit.com webmaster@stozacibrid.com admin@hardtechnique.com tehnikhard.net web.stozacibrid.com www.coolintunit.com

Pristup “Korak po korak”

Cilj ovog pristupa je da se roditelj osjeća kao primarni odgajatelj svojeg djeteta, te da aktivno sudjeluje u životu, radu i kreiranju programa  za svoje dijete. Projekt „Korak po korak“ započeo je još 1994. godine na inicijativu instituta Otvoreno društvo kojom se nastojalo pomoći u demokratizaciji obrazovnih sustava tranzicijskih zemalja uvođenjem metoda poučavanja usmjerenim na dijete i uključivanjem obitelji.

Metodologiju Korak po korak u Hrvatskoj primjenjuje Pučko otvoreno učilište Korak po korak, nevladina, neprofitna ustanova čija je osnovna djelatnost stručno usavršavanje odgojitelja, učitelja, stručnih suradnika i ravnatelja vrtića i škola za primjenu programa usmjerenih na dijete u jaslicama, vrtićima i osnovnim školama.

Učitelji primjenjuju metodu Korak po korak u školama

Mnogi učitelji u školama prošli su izobrazbu u Pučkom otvorenom učilištu Korak po korak pa  u svom radu primjenjuju naučenu metodu. Primjenom metode Korak po korak kod djeteta se razvija sposobnost prihvaćanja i bržeg prilagođavanja promjenama, kritičkog mišljenja i prosuđivanja. Dijete u školi ima mogućnost odlučivanja i izbora, uči se rješavanju sukoba i problema, te kreativnom i domišljatom izražavanju i skrbi za okoliš u kojem se nalazi.

Način rada

U centru poučavanja je dijete i njegove individualne potrebe. Djeca ne sjede frontalno, slobodno se kreću razredom i sami biraju aktivnosti. Razredi su podijeljeni u centre aktivnosti koji su bogato opremljeni i poticajni za djecu pa je učenje u njima lakše i zabavnije. Velika se pažnja poklanja suradnji s roditeljima. Dijete se promatra kao cjelovito biće pa se tako i razvija.

Učitelji među djecom potiču timski rad i kontinuirano procjenjuju razvoj i napredovanje djece. Iz tog razloga izrađuju individualne razvojne mape koje bilježe razvoj i napredak djeteta tijekom čitave školske godine, a roditelj u svakom trenutku ima u njih uvid. Učitelji koji primjenjuju ovu metodologiju u svom radu, poštuju svako dijete i vjeruju u uspjeh svakog od njih, potiču i uvažavaju različitost među djecom i kulturama kojima oni pripadaju.