Nakon dvije godine nadanja, planiranja, odgađanja i otkazivanja, napokon možemo biti zadovoljni jer naši učenici ponovo mogu putovati na stručnu praksu, a nastavnici na pripremne posjete i praćenje rada u inozemstvo.
Erasmus+ iskustvo breljanskih učiteljica u Amsterdamu
Učiteljica Hrvatskoga jezika i Erasmus koordinatorica Gorana Babić te učiteljica Povijesti dr. sc. Valentina Lasić iz Osnovne škole dr. Franje Tuđmana Brela boravile su od 20. lipnja do 25. lipnja 2022. godine u Amsterdamu. Sudjelovale su na tečaju “The 4Cs: Creativity, Critical Thinking, Communication and Collaboration in Schools”.
Together-to get there – Erasmus+ projekt strateškog partnerstva
Osnovna škola Franje Krežme iz Osijeka je sudjelovala u trogodišnjem (2019. – 2022.) Erasmus+ projektu strateškog partnerstva Together-to get there. Projektni tim su činili učitelji škola iz Finske, Grčke, Italije, Španjolske, Cipra i Hrvatske, a glavni je cilj projekta bilo jačanje ekološke osviještenosti učenika kroz primjenu timskog načina poučavanja i pozitivne psihologije. Nositelj projekta je bila finska škola Kaakkurin koulu, Oulun kaupunki, a koordinatorica iz OŠ Franje Krežme je bila Stanislava Kuharski, profesorica engleskog i njemačkog jezika.
Učenici Ekonomske škole Požega osnovali online trgovinu u Latviji
Četvero učenika Ekonomske škole Požega, učenice 2. a razreda Dragana Relić i Marta Polić-Strinić te učenici Luka Čamak i Lovro Paponja iz 3. h razreda u pratnji dviju profesorica, Ksenije Krizmanić Horvat, profesorice strukovnih predmeta i voditeljice vježbeničkh tvrtki i Jelene Kovačević, profesorice engleskoga jezika i koordinatorice ovoga projekta, proveli su tjedan dana u Rigi u Latviji, na šestoj, ujedno i posljednjoj projektnoj mobilnosti “Yes the Earth” Erasmus+ projekta.
Učenje izvan učionice – učenje na nalazištima, u muzejima, građevinama i u prirodi
Učiteljica Osnovne škole Pantovčak, Đurđica Miškulin je u sklopu Erasmus+ KA1 projekta “School – gateway to life” sudjelovala u stručnom usavršavanju na tečaju “Učenje izvan učionice – učenje na nalazištima, u muzejima, građevinama i u prirodi” koji se održao u Limassolu na Cipru.
Erasmus + program „Job shadowing“ u Danskoj u Borupgaard Gymnasium
Nastavnica njemačkoga jezika Gordana Dragušica iz I. gimnazije Osijek provela je tjedan dana na Erasmus+ Job shadowing programu u Danskoj, u Borupgaard Gymnasium u Ballerupu, gradiću 20tak kilometara udaljenom od glavnog grada Kopenhagena. Borupgaard Gymnasium je partner škola I. gimnazije Osijek u Erasmus + projektima.
Erasmus tečaj na Malti
Tečaju naziva All Aboard The Primary Classroom; Methodology for Primary Teachers na Malti prisustvovala je nastavnica Informatike, Anka Zelalija iz OŠ Slatine u tjednu od 9. do 13. svibnja 2022. godine.
Don’t be a Bully, be a Buddy
Osnovna škola Pantovčak je od 11. do 15. svibnja 2022. godine bila domaćin za 15 učitelja u sklopu Erasmus projekta “Don’t be a Bully, be a Buddy” u kojemu sudjeluje kao partner sa školama iz Francuske, Finske, Grčke, Irske i Češke.
Erasmus+: Učenici II. OŠ Čakovec u Grčkoj
Predstavnici II. osnovne škole Čakovec sudjelovali su na kratkoročnoj razmjeni skupina učenika, u sklopu Erasmus+ KA229 projekta “Stories Bring Us Closer”, u gradiću Neapoli na grčkom otoku Kreti. Radi se o drugoj mobilnosti unutar projekta. Naime, u ožujku je škola bila domaćin prvog projektnog susreta. Ovoga puta I. osnovna škola Neapoli-Lasithiou ugostila je partnerske škole iz Hrvatske, Italije, Španjolske i Švedske, a program je trajao od 8. do 14. svibnja 2022. godine.
Rezultati evaluacije projekta “Vseživjenske vešćine”
U svrhu evaluacije Erasmus projekta “Vseživljenske vešćine”, ali i ispitivanja učinka projekta na ciljanu skupinu članice projektnog tima mr. sc. Tamara Ređep i dr. sc. Tea Pavičić Zajec provele su istraživanje čiji je cilj bio odrediti stupanj ostvarenosti ciljeva projekta s obzirom na realizaciju projektnih aktivnosti. S ciljem ispitivanja učinka projekta i ostvarenosti zadanih ciljeva, napravljena je usporedba rezultata istraživanja provedenog nakon prve godine projekta (svibanj, 2020.) i nakon završne treće godine projekta (svibanj, 2022.).