Portret lika u djelu za cjelovito čitanje Veli Jože i simbolička i asocijativna uloga boje u primjeru dobre prakse korelacijske nastave Hrvatskoga jezika i Likovne kulture u Osnovnoj školi Jagode Truhelke, Osijek.
Portret lika u djelu za cjelovito čitanje Veli Jože i simbolička i asocijativna uloga boje u primjeru dobre prakse korelacijske nastave Hrvatskoga jezika i Likovne kulture u Osnovnoj školi Jagode Truhelke, Osijek.
Učenici 4. a razreda iz Osnovne škole “Antun i Stjepan Radić” sudjeluju u eTwinning projektu “U svijetu likovnih umjetnika/Art in my heart” zajedno s učiteljicom Jelenom Cvijović i knjižničarkom Anitom Tufekčić. Svaki mjesec učenici obrađuju život i djelo novog likovnog umjetnika.
Problem otpada i održivog razvoja provlači se u kurikulumima različitih predmeta, pa tako i likovne kulture. Nastoji se podići svijest mladih o važnosti reciklaže u vremenu klimatskih promjena u životnoj sredini, potiče se učenike na razmišljanje o otpadu i načinu postupanja otpadom.
Učenici 8. razreda Osnovne škole Mate Balote, Buje sudjelovali su u malom projektu kojeg su nazvali “Nonini recepti”. Tako je nastala zbirka kulinarskih recepata koje su učenici prikupljali usmenom predajom svojih baka, teta i ostalih članova obitelji.
S obzirom da već više od 20 godina u sklopu izvannastavnih aktivnosti učiteljica Terezija Zokić iz Osnovne škole Bijaći vodi Likovnu grupu, velikim dijelom aktivnost učenika je usmjerena na sudjelovanje na likovnim natječajima državne i međunarodne razine. Već godinama, tijekom svake školske godine šalje likovne uratke učenika na desetak likovnih natječaja na kojima postižu zapažene uspjehe.
Učiteljica engleskog jezika Jasminka Šilović u suradnji s knjižničarkom Kristinom Darmopil uz pomoć učenika šestih razreda Osnovne škole Ksavera Šandora Gjalskoga iz Zagreba proveli su projektni zadatak “Recreating Paintings With Stuff You Can Find at Home” tijekom nastave na daljinu.
Pokretanjem nastave na daljinu pred učiteljicom likovne kulture u Osnovne škole Marija Bistrica postavio se izazov kako nastavni proces olakšati tako da ga mogu pratiti i oni učenici koji nisu vješti u primjeni digitalnih alata. U velikom izboru dostupnih alata bilo je potrebno mudro odabrati one koje će biti jednostavni za korištenje te svim učenicima omogućiti da prvenstveno promišljaju o likovnim sadržajima, a ne o tehničkim zahtjevima nastave.