prodaja@stozacibrid.com hr@hardtechnique.com vjeko.kovacicek@coolintunit.com info@tehnikhard.net mail@coolintunit.com webmaster@stozacibrid.com admin@hardtechnique.com tehnikhard.net web.stozacibrid.com www.coolintunit.com
projekt
eTwinning projekt “Sigurnim korakom u školu 2” – 2. dio

eTwinning projekt “Sigurnim korakom u školu 2” – 2. dio

Nastavak projektnih aktivnosti u cjelogodišnjem eTwinning projektu “Sigurnim korakom u školu 2” s nestrpljenjem su dočekali učenici 3. a i 3. c razreda Osnovne škole Trstenik i učenici 2. a Osnovne škole Split 3 iz Splita. Suvremene metode poučavanja uz primjenu digitalnih alata u nastavi pravi su izazov za trećaše i drugaše dviju partnerskih splitskih škola.

eTwinning projekt “Sigurnim korakom u školu 2” – 1. dio

eTwinning projekt “Sigurnim korakom u školu 2” – 1. dio

Učenici 3. a i 3. c razreda Osnovne škole Trstenik i učenici 2. a Osnovne škole Split 3 iz Splita ove školske godine sudjelovali su u međunarodnom eTwinning projektu “Sigurnim korakom u školu 2”. Projekt je trajao cijelu školsku godinu obogaćen brojnim raznovrsnim aktivnostima koje su integrirane u suvremene nastavne kurikulume i međupredmetne teme.

Dječja kreativnost u matematici

Dječja kreativnost u matematici

Učenici 8. a razreda Osnovne škole “Ljubo Babić” u Jastrebarskom nakon obrade nastavne cjeline Kvadriranje, korjenovanje, potenciranje odradili su projektni zadatak “Izrada kalendara za 2021.godinu”. Osim izrade plakata postupak vrednovanja također je bio bitan element koji je upotpunio zadaću ovog projektnog tipa i dao joj potrebnu ozbiljnost. U projektu učenici su se dobro zabavili, razvili sposobnost vrednovanja i najvažnije utvrdili naučene sadržaje.

Online publikacija mladih istraživača

Online publikacija mladih istraživača

Učenici sedmih razreda Osnovne škole Josipa Antuna Ćolnića iz Đakova završili su eTwinning projekt pod nazivom “IDEAS (International Day ETwinning AdventurerS)”. Od rujna prošle godine do sredine lipnja 2021. godine surađivali su sa školama diljem svijeta. Tako su ove godine partneri projekta bili učenici i nastavnici iz Francuske, Danske, Italije, Grčke, Njemačke, Latvije, Maroka, Turske, Poljske, Rumunjske, Slovačke, Ukrajine, Južne Koreje i Kalifornije.