Participativno akcijsko istraživanje na temu Stres u školi provedeno je krajem prošle školske godine (2020./2021.) u Gimnaziji Franje Petrića u Zadru.
Participativno akcijsko istraživanje na temu Stres u školi provedeno je krajem prošle školske godine (2020./2021.) u Gimnaziji Franje Petrića u Zadru.
Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja objavio je Javni poziv kandidatima za sudjelovanje u pilot-istraživanju “Teacher Knowledge Survey” (lstraživanje o pedagoškim znanjima i kompetencijama učitelja) u sklopu OECD-ova istraživanja TALIS 2024.
U Gimnaziji A. G. Matoša Đakovo, profesorica fizike provela je anketu među učenicima prvih razreda prirodoslovno-matematičke, opće i jezične gimnazije. Cilj provođenja ankete bio je ispitati učenike znaju li kako i na koji način znanstveno razmišljati.
Prema definiciji, projektna nastava je oblik problemske nastave potkrijepljen samostalnim učeničkim istraživačkim djelovanjem. U Komercijalno-trgovačkoj školi Split, profesorice Magda Barišić, Vanja Perković i Ivana Prezzi provele su školsko istraživanje o zadovoljstvu učenika projektnom nastavom.
Psi mogu biti ljubomorni kao i ljudi. Otkriće koje teško da će iznenaditi bilo kojeg vlasnika psa, pokazuje da se radi o iskonskom osjećaju koji ne zahtijeva složeno razmišljanje i egzistira u čovjekovom najboljem prijatelju jednako kao i u dojenčadi.
Istraživačima iz područja ljudskog pamćenja nije nepoznata činjenica da ljudi koji zapisuju ili često prepričavaju događaje bolje pamte svoju prošlost od onih koji to ne čine.
Nacionalna jedinica za Eurydice, koja djeluje pri Agenciji za mobilnost i programe EU, sudjelovala je u pripremi dvaju velikih europskih tematskih izvješća mreže Eurydice o obrazovanju odraslih i nastavnicima u Europi.
U proteklim tjednima smo predstavili bogatstvo dostupnih e-Škole digitalnih obrazovnih sadržaja i prikazali smo praktične primjere nastavnih aktivnosti koje uključuju njihovo korištenje u odabranim predmetima: Engleski jezik, Sociologija i Politika i gospodarstvo u webinaru “e-Škole digitalni sadržaji za učenje i poučavanje u mojoj nastavi“.
Filmovi, televizijski programi ili video igre s pozitivnim porukama pozitivno utječu na ponašanje, pokazalo je istraživanje koje su vodili znanstvenici s Iowa State University u nekoliko različitih država među kojima i u Hrvatskoj.
Provedba znanstveno istraživačkog projekta “Umijeće komuniciranja” odvijala se od 1. travnja 2020. do 1. listopada 2021. godine, a sam je postupak ispitivanja trajao od 1. studenog 2020. do 1. lipnja 2021. godine. U istraživanju su sudjelovali nastavnici i učitelji iz strukovnih i tehničkih škola na državnoj razini unutar stručnih vijeća strojarstva i šest osnovnih škola.