20 godina rada na programu “Ekoškola” ostavlja traga. Način življenja i redovito ekološko osvještavanje postali su u školi normalan način ponašanja.
20 godina rada na programu “Ekoškola” ostavlja traga. Način življenja i redovito ekološko osvještavanje postali su u školi normalan način ponašanja.
Mjesec hrvatskoga jezika, od 21. veljače do 17. ožujka, u Osnovnoj školi “August Cesarec” iz Ivankova obilježili su brojnim projektnim aktivnostima.
Učenici prvog razreda Osnovne škole Novi Marof, Područne škole Remetinec, zajedno s učiteljicom provode razredni projekt “U prometu”.
Svjetski dan poezije obilježava se ciljem promoviranja čitanja, pisanja, objavljivanja i poučavanja poezije diljem svijeta. Učenici 3. razreda Osnovne škole Antun i Stjepan Radić iz Gunje obilježili su ga radeći blackout ili erasure poeziju.
U Osnovnoj školi Bartola Kašića Vinkovci svake se godine obilježavaju Dani hrvatskog jezika, od 11. do 17. ožujka. Ove godine, u skladu s epidemiološkim preporukama, Dani su obilježeni virtualno i uživo. U obilježavanje Dana uključili su se učenici izvannastavnih aktivnosti Mladi knjižničari i Čitateljski klub pod mentorstvom knjižničarke.
19. ožujka obilježava se Dan očeva, to je dan u čast očeva i slavi očinstvo i utjecaj očeva u društvu. Učenici 3. razreda obilježili su ga brojnim aktivnostima. Neke od aktivnosti bile su: pisanje pjesmice u obliku akrostiha, deset razloga zašto volim svog tatu, izrada avatara koji izgleda kao moj tata te fotomontaža u alatu Pixzis.
I. osnovna škola Čakovec unatrag nekoliko godina ulaže resurse i napore u IKT infrastrukturu, a posebice u razvoj digitalnih kompetencija učitelja. Prema Europskom okviru za digitalno zrele obrazovne institucije, I. osnovna škola Čakovec je jedna od tek tri digitalno zrele škole u Republici Hrvatskoj.
U Osnovnoj školi Jurja Dobrile iz Rovinja svake godine lektirna djela nastoje obraditi na kreativan i zanimljiv način. Ove školske godine, učenici 3. c razreda, scenu vjenčanja iz Lovrakovog romana “Vlak u snijegu” preveli su na čakavštinu. Lovrakova djela zauzimaju posebno mjesto u dječjoj književnosti. Ne čudi, stoga, što su novim kurikulumom “Vlak u snijegu” i “Družba Pere Kvržice” i dalje književna djela koje učenici moraju pročitati tijekom svog osnovnoškolskog obrazovanja.
Višegodišnje iskustvo u radu s najmlađima pokazuje kako su aktivnosti u koje je uključena informacijska i komunikacijska tehnologija najviše posjećene i najbolje prihvaćene. To su aktivnosti koje potiču učenike da slobodno i otvoreno iskažu svoju umješnost, maštovitost i domišljatost u radu.
Rijetko koji učenik voli geometriju. Uloga učitelja je da mu je približi na najlakši način i pobudi u njemu želju za razumijevanjem geometrijskih sadržaja.