Europski tjedan programiranja je inicijativa čiji je osnovni cilj na zabavan i privlačan način približiti kodiranje i digitalnu pismenost.
Europski tjedan programiranja je inicijativa čiji je osnovni cilj na zabavan i privlačan način približiti kodiranje i digitalnu pismenost.
I ove godine na satima informatike u suradnji s knjižničarkom obilježen je Europski tjedan kodiranja, CodeWeek u Osnovnoj školi Siniše Glavaševića u Vukovaru. Na taj način žele potaknuti učenike da nauče nešto više o tehnologiji i programiranju koje je kreativno, zanimljivo i zabavno.
Poticanje i unaprjeđivanje novih znanja, vještina i kompetencija pri izradi mrežnih stranica na virtualnoj mobilnosti u Tehničkoj školi i prirodoslovnoj gimnaziji Ruđera Boškovića u Osijeku u okviru Erasmus+ projekta.
Višegodišnje iskustvo u radu s najmlađima pokazuje kako su aktivnosti u koje je uključena informacijska i komunikacijska tehnologija najviše posjećene i najbolje prihvaćene. To su aktivnosti koje potiču učenike da slobodno i otvoreno iskažu svoju umješnost, maštovitost i domišljatost u radu.
Svaki učenik trebao bi imati priliku naučiti programirati. To pomaže njegovanju vještine rješavanja problema, logike i kreativnosti. Počevši rano, učenici će imati temelj za uspjeh u karijeri u 21. stoljeću.
Medicinska škola Osijek sudjelovala je u obilježavanju Europskog tjedna programiranja. Aktivnosti u sklopu radionica provodile su se na nastavi informatike. Događanja su prijavljena u Code Week karti događanja.
Učenje programiranja pomaže u shvaćanju svijeta oko sebe koji se brzo mijenja, da proširimo razumijevanje o tome kako funkcionira tehnologija i da razvijemo vještine i sposobnosti kako bismo istraživali nove ideje i bili inovativni. Izazov “Code Week 4 All challenge” potiče da aktivnosti povezujete s drugim aktivnostima koje organiziraju prijatelji, kolege i poznanici , a moguće je i osvojanje Potvrde o izvrsnosti Tjedna programiranja.
Srednja strukovna škola bana Josipa Jelačića iz Sinja se i ove godine priključila društvenoj inicijativi European Code Week 2020. čiji je cilj na zabavan i angažirajući način učenicima približiti programiranje i digitalnu pismenost. U školi su organizirane i održane brojne edukativne i kreativne radionice za učenike u informatičkim kabinetima.
U okviru Erasmus+ projekta “GLAT” (Games for Learning Algorithmic Thinking) tj. “Učenje uz pomoć igara u razrednoj nastavi” uključili su se učenici nižih razreda Osnovne škole “Sveti Matej” Viškovo. Primjenom novih nastavnih metoda, suvremenih oblika učenja i poučavanja, poticanjem na suradničko i aktivno učenje korištenjem različitih digitalnih alata i igara učenici su realizirali projektne aktivnosti.
U razdoblju između 9. i 13. prosinca 2019. godine u Gimnaziji Vukovar održano je niz radionica povodom globalnog događanja poznatog pod nazivom „Sat kodiranja“ (Hour of Code). Jedna od aktivnosti bila je izrada računalne igre pomoću GameMaker softverske platforma orijentirane na stvaranje 2D igara i ostalih grafičkih aplikacija razvijena od strane YOYO Games-a.