U srijedu, 31. kolovoza 2022. godine, završio je prvi Erasmus+KA1 projekt pod nazivom “Poboljšajmo naše poučavanje” (2019-1-HR01-KA101-060374) u Osnovnoj školi dr. Franje Tuđmana u Brelima.
U srijedu, 31. kolovoza 2022. godine, završio je prvi Erasmus+KA1 projekt pod nazivom “Poboljšajmo naše poučavanje” (2019-1-HR01-KA101-060374) u Osnovnoj školi dr. Franje Tuđmana u Brelima.
U članku je opisano kako osobno iskustvo učitelja u provedbi STEAM nastavnog sata koje je upriličeno za sudionike međunarodne STEAMING konferencije i za zaposlenike OŠ Matije Gupca Gornja Stubica koja sudjeluje kao partner u trogodišnjem Erasmus+ STEAMING projektu djeluje kao katalizator promjena u školskoj nastavnoj praksi i primjenu STEAM koncepta kroz istraživačke zadatke za učenike.
Početkom svibnja 2022. u njemačkom gradu Potsdam u blizini Berlina, održana je aktivnost osposobljavanja i suradnje “Erasmus + green mobility + green schools”, Europska konferencija o zaštiti klime i održivosti u školskom obrazovanju. Na konferenciji je bilo prisutno više od 230 sudionika iz dvadeset zemalja EU.
Ako je hygge danski recept za sreću, onda je FGU danski recept za uspješno obrazovanje. U sklopu Erasmus+ projekta “EUnique SIDE” dvije nastavnice Obrtničke škole iz Splita sudjelovale su tjedan dana na mobilnosti u Kopenhagenu i otkrile danski recept za uspješno obrazovanje.
Osnovna škola Nad lipom prijavila se i prošla na natječaju za projekt Erasmus+ KA210 (financiran od strane EU) pod nazivom „S melodijom do inkluzije – glazba, medij za inkluziju djece s teškoćama u razvoju“ (MUSinC).
Učenici predmetne nastave Osnovne škole Fran Koncelak Drnje su sudjelovali u eTwinning projektu “Selfie in the Shelfie”.
U Skopju, glavnom gradu Sjeverne Makedonije, članovi Erasmus+ tima Osnovne škole Sveti Petar Orehovec zajedno s timovima iz Rumunjske i Srbije boravili su od 11. do 15. travnja 2022. godine, a domaćin mobilnost bila je škola “Lazo Angelovski”.
Učenici Osnovne škole kraljice Jelene iz Solina nastavljaju s projektnim aktivnostima u okviru Erasmus + projekta “Storytelling in Nature”. Aktivnosti su ove godine zbog pandemije bile virtualnog i hibridnog karaktera.
Učenici Osnovne škole Ante Curać – Pinjac iz Žrnova na otoku Korčuli dobitnici su dvije europske oznake kvalitete za projekte “Naša kultura – naša budućnost” i “Pjesme, igre i plesovi – od tradicijskog do suvremenog”. Cjelogodišnjim radom na projektima učenici su stekli kompetencije potrebne za 21. stoljeće te motivirani dobivenim nagradama kreću i ove godine u nove izazove.
Nakon prve edukativne igre “Angels and the Dragon” koja je oduševila sve učenike, učitelje i širu javnost, učitelji i učenici I. Osnovne škole Varaždin izradili su svoju drugu edukativnu igru pod nazivom “Stolen Chest Adventure”. Obje igre su rezultat Erasmus projekta “Igrifikacija u nastavi” i namijenjene su učenicima viših razreda.