Osnovna škola Bedekovčina završila je još jedan Erasmus+ KA 1 projekt iz programa mobilnost pojedinaca.
Osnovna škola Bedekovčina završila je još jedan Erasmus+ KA 1 projekt iz programa mobilnost pojedinaca.
Konferencija je održana u Crikvenici od 25. do 27. rujna 2023., a prisustvovali su izvrsna savjetnica Jasminka Belščak, mag. inf. iz OŠ Petrijanec, savjetnik Tomislav Leček iz III. OŠ Varaždin te učitelji Tamara Pofuk iz OŠ „Gustav Krklec“ Maruševec i Dario Novosel iz OŠ Trnovec.
Split je prvi grad u Hrvatskoj u kojem će se s početkom nove školske godine provoditi projekt A1 STEMfemme Junior.
U sklopu projekta ‘Razvoj mreže STEM ambasadora’ snimljeno je 10 kratkih dokumentarno-igranih filmova ‘S teme na STEM’. Filmovi na zabavan način pojašnjavaju što je STEM te ga povezuju s aktualnim društvenim temama.
Jedanaest nastavnica i nastavnika iz Hrvatske su pobjednici natječaja Europeana Competition 2023., u sklopu 2023 STEM Discovery Campaign. Nastavnici su nagrađeni odlaskom na radionicu Europeana DS4CH u Bruxelles koja se odražavala od 30. lipnja do 1. srpnja 2023. godine.
II. osnovna škola Čakovec u lipnju 2023. privodi kraju međunarodni eTwinning projekt Robotics Tour koji je pokrenut početkom školske godine 2022./2023. s školom iz Grčke.
Zahvaljujući projektu „Razvoj mreže ATEM ambasadora“ učenici četvrtih razreda I. OŠ Varaždin imali su mogućnost ponoviti naučene nastavne sadržaje uz STEM radionice te naučeno primijeniti u praksi.
U okviru projekta “Terms&Conditions – I Accept”, sufinanciranog od Agencije za elektroničke medije, 38 učenika predmetne nastave Osnovne škole Drenje posjetilo je u četvrtak, 25. svibnja 2023. godine Fakultet elektrotehnike, računarstva i informacijskih tehnologija Osijek. S učenicima su u pratnji bili učiteljica hrvatskoga jezika Mihaela Topić, knjižničarka Vlatka Štrk i učitelj informatike Goran Podunavac.
Početkom svibnja u Karlovcu je po prvi put održana STEM konferencija čiji su predavači bili popularni znanstvenici, ali i nastavnici koji su predstavili primjere dobre STEM prakse u radu s učenicima. Kao primjer korelacije nastave fizike i geografije, profesorice Tanja Mihaljević i Margareta Kulaš iz Gimnazije Karlovac, predstavile su korelacijsku terensku nastavu koju provode već nekoliko godina s učenicima 1.razreda prirodoslovno-matematičkog smjera. Radi se o korelacijskom pristupu mjerenja protoka rijeke Korane.
U okviru projekta “raSTEM – razvoj STEM-a u Vukovaru“ organizirano je studijsko putovanje u Irsku, Dublin u kojemu su sudjelovali predstavnici nositelja projekta Mirovne grupe mladih Vukovar i predstavnici partnera, sudionika projekta iz Grada Vukovara, Razvojne agencije Vukovar VURA, Gimnazije Vukovar, Tehničke škole Nikole Tesle Vukovar, Fakulteta elektrotehnike, računarstva i informacijskih tehnologija Osijek i Europskog doma Vukovar.