Učenici 4. a razreda zajedno s učiteljicom Jelenom Cvijović i u suradnji s knjižničarkom Anitom Tufekčić sudjeluju u projektu “Naša mala knjižnica”. U mjesecu prosincu pročitali su priču “Medvjedovanje” i utonuli u čitateljsku avanturu.
Učenici 4. a razreda zajedno s učiteljicom Jelenom Cvijović i u suradnji s knjižničarkom Anitom Tufekčić sudjeluju u projektu “Naša mala knjižnica”. U mjesecu prosincu pročitali su priču “Medvjedovanje” i utonuli u čitateljsku avanturu.
Sve učenike od 13 do 17 godina, koji svoje praznike žele iskoristiti na aktivan način, neprofitna organizacija Outward Bound Hrvatska koja promiče iskustveno učenje u prirodi poziva na „Zimsku pustolovinu“ – ekspedicijski program u Lici.
U Tehničkoj školi i prirodoslovnoj gimnaziji Ruđera Boškovića iz Osijeka odlučili su dati svoj doprinos obilježavanju 2. prosinca – Dana grada Osijeka jer ove godine slavi 235 godina postojanja jer su 1786. godine tri dijela Osijeka, nekadašnje gradske općine Tvrđa, Gornji i Donji grad postali jedna cjelina.
Učenici Osnovne škole Ivan Duknović, Marina, područne škole Vrsine često imaju nastavu u školskom vrtu.
eTwinning projekt “365 days of the year” Komercijalno-trgovačke škole Split završio je 31. listopada 2021. godine, a nagrađen je nacionalnom oznakom kvalitete. Cilj projekta je bio da zajedno s partnerima iz Portugala, Italije i Turske proslave nacionalne ili svjetske važne datume u godini.
Čitajmo zajedno, čitajmo naglas: Zaboravljene knjige – nacionalni je projekt poticanja čitanja, a jedna od vrijednosti ovog projekta je taj što nema natjecateljski karakter – svi su pobjednici jer potičući čitanje razvijamo kod djece niz kompetencija u što više kreativnih aktivnosti.
Prema trenutno važećem kurikulumu učenici bi na kraju 4. razreda trebali moći zaključivati o organiziranosti životnih zajednica, objašnjavati povezanost staništa i biljnoga i životinjskoga svijeta te organiziranost životnih zajednica s obzirom na životne uvjete koji u njima vladaju.
Kulturno-obrazovni međunarodni projekt “Balkan Kids Tube Fest” ima kao zadatak oslobađanje od treme i straha od javnog nastupa u aktivnosti “Jačanje samopouzdanja i samopoštovanja kod djece”. Učenici zajedno s učiteljem/knjižničarem trebaju istražiti, a nakon aktivnosti da saznati koji sve načini postoje da se trema i strah pri javnom nastupu smanje.
Na konferenciji za medije održanoj 27. rujna u Ministarstvu kulture i medija predstavljen je tijek dosadašnjih kao i buduće aktivnosti kampanje Godine čitanja te rezultati Javnog poziva za dodjelu stimulacija autorima za najbolja ostvarenja na području književnog stvaralaštva i prevoditeljima za najbolja ostvarenja na području književnog prevodilaštva u 2019. i 2020. godini.
U srednjoj školi Ban Josip Jelačić iz Zaprešića obilježili su Dan jezika prigodnom izložbom i online filmom.